خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در گذشته پنجره ها با مواد مختلفی مانند چوب, آهن و آلومینیوم ساخته می شدند که هرکدام مشکلات و معایب مختلفی داشته اند. اما امروزه با تولید و خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید توسط مشتریان دیگر می توانند با خیالی راحت از مزایای فراوان آنها بهره مند شوند. https://upvc.pro/

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی



پروفیل upvc مورد استفاده درپنجره فولکس واگنی مانند سایر پنجره ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر گرانتر میباشد. حالت بازشوی این نوع همانند دربهای ون میباشد.  درب و پنجره دوجداره upvc جدید فلوکس واگنی یا Tilt Sliding یکی از جدیدترین مدل‌های پیشرفته پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی می‌باشد که در دو جهت حول محور زیرین و ریلی به تولید می‌رسد. یراق آلات آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی
مزایای خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی آن عبارت است از:
۱- باز شدن پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی تا زاویه ۴۵ درجه
۲- هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای  درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید. https://upvc.pro/

درب و پنجره کشویی


در  درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.قابل به ذکر است در اجرای  درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.
شرکت پنجره در تولید و اجرای  درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای  درب و پنجره دوجداره upvc جدید فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی
سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی به صورت ریلی و مانند پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. درب و پنجره دو جداره جدید یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.یکی از درب و پنجره دوجداره upvc جدید ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. https://upvc.pro شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.
واقعیت این است که و درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی با اینکه نسبت به دیگر و پنجره دو جداره جدید کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر و پنجره دو جداره جدید کشویی صورت می گیرد.سیستم بازشوی این نوع  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی خود به دو نوع،  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. https://upvc.pro/ در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.
-دستگیره  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی (swing) سعی کنید  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره کشویی مورد نیاز است.


–یراق ضد سرقت و ایمن  درب و پنجره دوجداره upvc جدید کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
 خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید دوحالته
در مدل درب و پنجره دوجداره upvc جدید دو حالته یا Tilt and Turn که به آن دو جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی توسط یک دستگیره انجام می گیرد. از ویژگی‌های درب و پنجره دوجداره upvc جدید دوحالته می‌توان خاصیت عایق بودن بهتر، ایمنی بالاتر با توجه به نوع یراق آلات یو پی وی سی مصرفی و سهولت رگلاژ بدون اطلاعات تخصصی اشاره داشت.
خرید درب و پنجره دوجداره upvc جدید کمانی
یکی از جدیدترین مدل‌های پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی که در نمای ساختمان‌ها به کار می‌رود پنجره دو جداره کمانی نام دارد که با نام‌های قوس دار و آرک دار (Arch Head) نیز شناخته می‌شود. درب و پنجره دوجداره upvc جدید کمانی از افق دارای قوس می‌باشد و برخلاف پنجره دو جداره یو پی وی سی خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می‌گردد.