خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قبل از انتخاب و خرید در و پنجره دوجداره ترک با مشاورانی مطمئن و قابل اصمینان مشورت کنید. در و پنجره دو جداره upvc کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین از شرکتهایی خریداری کنید که به بقا و ثبات آنها اطمینان کامل دارید.

شیشه سانرژی

با افزایش استقبال از پنجره های UPVC پروفیل های ترکیه راه خود را به ایران باز کردند .هرچند پس از سال ۱۳۸۵ و با ایجاد کارخانه های تولید پروفیل یو پی وی سی در کشور ، کم کم این پروفیل ها جای خود را به پروفیل های ایرانی دادند ولی هنوز هم بدلیل قیمت کمتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرند.
تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت و خرید در و پنجره دوجداره ترک ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام  می شود. قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های یو پی وی سی، شیشه ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است. در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد.
انواع پروفیل در خرید در و پنجره دوجداره ترک
در بازار ۵ مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
۱- پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST– VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
۲- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن
۳- پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
۴- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و …
۵- پروفیل های ترک درجه ۲ با وزن پائین تر مانند AKAPEN – ROTOLINE و …


نمایندگی پنجره دوجداه


حذف نا آگاهانه گالوانیزه پروفیل برای کم کردن قیمت پنجره دوجداره ترک
شاید بتوان یکی از شایع ترین مشکلات درب پنجره دو جداره ترک upvc را انحنای پروفیل های آن نام برد ، البته این مشکل فقط در زمانی بوجود می آید که تولید کننده از گالوانیزه در داخل پروفیل استفاده نکرده باشد. چرا که بیش از ۵۰% از مقاومت پروفیل را گالوانیزه داخل آن تامین می نماید. حال چرا بعضی از تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی بخاطر کم کردن قیمت محصول از آن استفاده نمی کنند، جای بحث دارد . در صورتی که استفاده یکپارچه از گالوانیزه استاندارد حداقل ۱.۷ میلیمتری برای پنجره های یو پی وی سی بسیار حائز اهمیت است. لذا انتخاب محصولی که دارای گالوانیزه داخلی در پروفیل نمی باشد و یا بصورت متقاطع و تیکه ای از گالوانیزه استفاده شده است، شاید درصدی از قیمت کل بکاهد ولیکن بیش از ۷۰% کیفیت محصول را کاهش داده و در کوتاه مدت و دراز مدت باعث سقوط کیفیت شده و در مواردی خطر جانی ایجاد می نماید.
ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟
پس از خرید در و پنجره دوجداره ترک کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات upvc شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر  میباشد.