خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی باید دقت کنید چه نوع پنجره ای با چه رنگی با معماری ساختمان شما هماهنگی دارد لازم به ذکر است اگر در مناطق سردسیری زندگی می کنید حتماً از شیشه های clear یا شفاف استفاده کنید تا بتوانید از تابش حداکثری نور خورشید برخوردار شوید.

پروفیل رنگی

در و پنجره دوجداره رنگی و یا لمینت شده بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنید که پروفیل رنگ یا لمینت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند.با توسعه صنعت upvc و متریال تشکیل دهنده پروفیلهای درب و پنجره، اتصالات و همچنین بالا رفتن توان فنی و اجرایی متخصصین این صنعت، پیشرفتی شگرف در کاربرد پنجره های دوجداره یو پی وی سی پدید آمد. بطوریکه امروزه با چنان کاربرد و تنوع رنگ و فرمی میتوان این نوع پنجره را عرضه کرد که میتوان گفت تقریبا تمامی اشکال، رنگها وفرمهای کلاسیک و مدرن از هر جنس و متریال را میتواند پوشش داده و کاملا همسان با نمای قبلی و سایر پنجره های نمای موجود ساختمان تولید و عرضه گردد . البته باید خاطر نشان کرد که شرکتهای محدودی از این پتانسیل و قابلیت انعطاف یو پی وی سی بهره برده و توان تولید و اجرای موارد فوق را دارند. چراکه تجربه آنالیز پنجره واقع در نمای موجود و انتخاب همسان معادل یو پی وی سی آن نیاز به توان فنی و تولیدی خاصی دارد که شرکتهای انگشت شماری از آن بهرمند هستند .شرکت پنجره با تجمیع تیم تخصصی تولید و اجرایی، صدها پروژه که کارفرمایان آنها نگران تطبیق پنجره های تعویضی با نمای قبلی ساختمان بوده اند را با موفقیت و سربلندی به انجام رسانیده است. در و پنجره دوجداره رنگی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند. در گذشته یکی از دغدغه هایی که معمولا ساکنین آپارتمان ها و ساختمان ها در تعویض و بهینه سازی پنجره های خود به دوجداره داشتند نگرانی از عدم هماهنگی پنجره های upvc با نمای ایجاد شده با پنجره های موجودشان بود
خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی
طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ میباشد. در و پنجره دوجداره رنگی بدلیل اینکه بصورت استاتیک سولوکو انجام میپذیرد دارای مقاومت بالاتری میباشد . نکته ای که در استفاده از پروفیلهای در و پنجره دوجداره رنگی میتوان مورد توجه قرار داد این است که میتوان ازهر طرف نما چه بیرون و چه داخل پنجره از دو رنگ مختلف استفاده کرد یا اینکه فقط یک طرف پروفیل ( نمای بیرونی همسان با نمای کلی ساختمان) را رنگی استفاده کرد . این کار باعث میشود که بتوانیم نمای داخلی را همسان با نما و دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم.
upvc ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با یو پی وی سی تولید نمود و در ساخت در و پنجره دوجداره رنگی از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد. شرکت های تولید کننده پروفیل های upvc علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف در و پنجره دوجداره رنگی نموده اند. آنچه (شرکت پنجره) برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .
شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
خواص خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . در و پنجره دوجداره رنگی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.
خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی با شیشه های دو جداره :
با بکار بردن شیشه های دو جداره در و پنجره دوجداره رنگی با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .
رنگ بندی هنگام خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی :
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.

رنگ پنجره دوجدار

رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت پنجره الماسمفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.
پروفیل های روکش شده (لمینت) یو پی وی سی :
پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره یو پی وی سی برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است این نوع رنگ درب و پنجره یو پی وی سی دارای ضمانت می باشد.
در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره یو پی وی سی ، این محصول در رنگ های متنوعی تولید می شود. با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد. درهمین خصوص شرکت های تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست، گزینه های بیشتری در زمینه رنگ پنجره دوجداره در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.