خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مزایای خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک شامل کاهش آلودگی صوتی, قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی, قابلیت نصب شیشه های چند جداره و مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون می باشد. https://upvc.pro/

درب و پنجره کشویی


خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در شرکت پنجره  با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. https://upvc.pro/ همچنین این درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
پروفیل و خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک
شرکت پنجره جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل های پنجره دوجداره از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید,  درب و پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند بعنوان مثال برای پنجره دوجداره کشویی از پروفیل سری W260 استفاده می شود.
انواع پروفیل و خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک
پروفیل  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک  سری W700
پروفیل  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک  تک سری W640
پروفیل  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک  سری W260
خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا شرکت و تمامی کارخانجات  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک  مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. https://upvc.pro/
مزایای خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک
1-کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
2-ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
3-غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
شیشه و خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک
در هنگام سفارش  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک WINTECH و تعیین قیمت نهایی باید دقیقاً نوع شیشه (داخلی یا خارجی) و ضخامت لایه‌های شیشه و همچنین گازپرکننده (آرگون یا کریپتون) لایه‌ها مشخص گردد. شیشه‌های دوجداره استاندارد و با کیفیت  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک  WINTECH باعث کاهش اتلاف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، جلوگیری از نم‌زدگی شیشه می‌شوند .
در شیشه های دو جداره غالباً از جداکننده های آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با شن رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای داخل بین شیشه می شود و توسط مواد درزگیر، کاملاً آب بندی شده است . در صورت استفاده از شیشه دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت .


وین تک

کنترل کیفی پروفیل در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وین تک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل
*کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل
*کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر
خرید در و پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک ” نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. https://upvc.pro/این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.
در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.