خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

علاوه بر مزایای متعدد  درب و پنجره upvc شما می توانید با خرید شیشه لمینت پنجره دوجداره یو پی وی سی زیبایی خاصی را به ساختمان خود دهید چرا که درب و پنجره ها در سبک دکوراسیون مدرن نور نقش مهمی را ایفا می کند به همین منظور است که باید به پنجره توجه خاصی داشت.


شیشه لمینت

خرید شیشه لیمنت پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل سه خصوصیت عایق حرارتی، پایین آوردن آلودگی صوتی و امنیت مناسب است. در اثر برخورد های شدید به هیچ نحوی فرو نمی ریزند و چسبیده به طلق می‌مانند. میزان صوت عبوری از شیشه را در هر محدوده فرکانسی تا میزان مشخصی پایین می آورند. برخی از گونه های آن‌ از عبور تقریبی ۹۹ درصد از اشعه خطرناک فرا بنفش (UV) نور خورشید مانع می شوند. از پایین آمدن تدریجی رنگ پارچه‌ها، فرش‌ها و مبلمان بوسیله نور خورشید جلوگیری می کنند.
لمینیت در مقایسه با شیشه‌های معمولی ضریب ایمنی زیادی دارا می باشد. شیشه معمولی در هنگام شکسته شدن به صورت قطعه های درشت و تیز خرد می شود که می‌توانند باعث ضررهای جانی و مالی بزرگی شود. شیشه‌های سکوریت به نسبت شیشه‌های معمولی دارای شرایط مناسبی هستند. این شیشه‌ها در هنگام شکسته شدن به قطعه های کوچک و غیر برنده خرد تبدیل می‌شوند که هیچ نوع آسیبی در پی ندارند ولی با این حال شیشه از هم می پاشد و در سطخ زمین پخش می گردد. هدف از تولید و ساخت شیشه‌های رنگی لمینیت برطرف کردن این مسئله در شیشه بوده است. در پروسه لمینیت بین دو یا چند سطح شیشه، بین سطح ها، پلیمری قرار می گیرد و همه مجموعه تحت فشار وحرارت به طور همیشگی یکنواخت می شوند. اصلی ترین ویژگی شیشه‌های رنگی لمینیت الگوی شکست آنها می باشد. این شیشه‌ رنگی ها در اثر ضربه شکسته می شوند ولی قطعات شکسته به میان لایه می چسبند و شیشه یکنواختی اش را همچنان حفظ می کند.
کاربرد و خرید شیشه لیمنت پنجره دوجداره یو پی وی سی :
شیشه‌های ضد گلوله، ضد سرقت، ایمن در مقابل زلزله.
بانک‌ها، بیمارستان‌ها، استخرها، نورگیرها.
و به طور کلی در ایمنی و امنیت نقش مهمی دارند.


شیشه لمینت نشکن


پنجره ساختمان‌های تجاری و مسکونی.
در ابتدا لمینیت کردن به وسیله رزین انجام می گرفت. اما به علت بروز مشکلاتی مانند جدا شدن لایه های شیشه از یکدیگر و زرد شدن شیشه ها به مرور زمان ، این شیوه لمینیت در اروپا و امریکا منسوخ گردید. لمینیت کردن به وسیله طلق PVB مشکلات مرتبط به لمینیت رزینی را مرتفع نمود. اما به منظور بهبود بخشیدن به ویژگیهای شیشه های لمینیت تحقیقات بر روی میان لایه ها صورت گرفت و منجر به پیدایش طلق های ۳D Elastic گردید . این نوع طلق ها نسبت به PVB از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردارند و مقاومت بیشتری در برابر گرما، سرما و رطوبت از خود نشان می دهند.
خرید شیشه لیمنت پنجره دوجداره یو پی وی سی : شیشه های لمینیت با طلق ۳D Elastic شفافیت بالائی دارند و میزان عبوردهی نور در آنها می تواند در حد ۰۹ % هم برسد. دوام بالای این طلق در محیط های مرطوب موجب شده است تا در این گونه شرایط که لبه های شیشه ها پوشانده نشده است از شیشه های لمینیت با طلق ۳D Elastic استفاده شود. یکی دیگر از مزایای مهم طلق های ۳D Elastic بر PVB سازگاری این طلق با مواد گوناگون است به طوریکه به وسیله این طلق می توان شیشه ها را با موادی مانند پارچه و عکس لمینیت نمود که منجر به تولید شیشه در انواع طرحهای دلخواه با کاربری زینتی و دکوراتیو میگردد.برخی از طرح های شیشه های لمینیت با طلق های ۳D Elastic در ذیل آمده است.
قبل از خرید پنجره دو جداره باید اطلاعات لازم را درمورد شیشه داشته باشیم.آنچه که به عنوان شیشه دو جداره شناخته می شود سابقه ای ۲۰۰ ساله دارد . شیشه های دوجداره در ابتدا به صورت غیر صنعتی و با ساده ترین امکانات کارگاهی تولید می شدند .همگام با دستیابی به تکنولوژی در چند دهه اخیر ، دگرگونی عظیمی در ساخت شیشه های دو جداره بوجود آمد . دستگاههای حمل اتوماتیک ، میزهای برش استاندارد ، شستشوی مکانیزه ، بوتیل زن ، استفاده از رطوبت گیر و عایق پلی سولفید و تزریق گاز آرگون بین دو لایه شیشه ، سبب تولد نسل تازه ای از شیشه های دو جداره شدند که از خصوصیات بهتر در تبادل حرارت و جلوگیری از صدا ، استحکام بالاتر، زیبایی و طول عمر بیشتری برخوردارهستند.
به طوریکه گفتیم کلیه عملیات انتقال ، برش ، شستشو ، عایق اولیه ، تزریق رطوبت گیر و گاز آرگون و عایق ثانویه در دستگاههای مخصوص انجام می گیرد.