خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک بدلیل کیفیت و کاربرد بی نظیرشان مورد توجه عموم و برج سازان بزرگ قرار گرفته است . کلیه محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک با شفافیت بالا تولید می نمایند چرا که سعی شده است در ساخت پروفیل های پنجره ها از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شود که این امر می تواند تا حد زیادی باعث بالا بردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک می شود. هنگام خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک توجه نمایید که دارای انواع پروفیل سری W700, W640, W260و PP624 می باشد که هر یک با توجه به خصوصیاتی که دارند برای انواع بازشو پنجره دوجداره upvc استفاده می شوند.
پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک


این شرکت دارای دفتر فروش و خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره وین تک در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش و خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود. محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تکhttps://upvc.pro/ از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.
کارخانه وین تک

تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای تولید شده در کارخانه upvc وین تک https://upvc.pro/ با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند
کنترل کیفی پروفیل و خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد

پروفیل گالوانیزه

قیمت و خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/
خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد.
مزایای خرید محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی