خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

جهت خرید محصولات پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به یک سری نکات دقت نمایید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید. درب و پنجره دوجداره upvc انواع مختلفی دارند که باید قبل از خرید محصولات پنجره دوجداره یو پی وی سی آنها را به خوبی بشناسید و نسبت به نیازتان خرید داشته باشید.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

UPVC مخفف کلمات (Unplas PolyVinyl Chloride) می باشد و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل های یو پی وی سی (PolyVinyl Chloride ) است. این ماده در سال 1912 برای نخستین بار تولید آزمایشگاهی شد. یو پی وی سی بر پایه سنگ نمک و نفت است که طی فرآیندی شیمیایی و پس ازگذار از چندین مرحله به پودری سفید رنگ بنام یو پی وی سی تبدیل می شود.
در دنیا بیش از 50% پی وی سی تولید شده درساختمان به کارمی رود زیرا با اضافه کردن افزودنی هایی که اصلی ترین آنها فتالیت است می توان پی وی سی را نرمتر و قابل انعطاف تر کرد ، آنگونه که امروزه درصنایع پوشاک ولوازم خانگی مانند پرده ، روکش مبل، ساخت شلنگ، لوله نرم و تاشو در کف سازی ساختمان ها و رویه بام ها و عایق سازی کابل های برق استفاده می شود. همچنین در آتش سوزی ها گاز هیدروژن کلراید از سوختنیو پی وی سیتولید می شود که به عنوان از بین برنده ی رادیکال های آزاد، از سرعت انتشار آتش می کاهد.

پنجره یو پی وی سی

خرید محصولات پنجره دوجداره یو پی وی سی: امروزه این ماده یکی ازمهم ترین مواد ترموپلاستیک است که دربسیاری از رشته های ساختمانی ، صنعت، کشاورزی و بسیاری از طرح های زیر بنایی از آبرسانی و شهرسازی گرفته تا هواپیماسازی کاربرد های گسترده دارد. افزودن مواد پایدار کننده مانند کلسیم موجب افزایش عمر و مقاومت پی وی سی در برابر عوامل فیزیکی محیطی و آب و هوایی در اقلیم های متفاوت جوی و ثابت بودن رنگ در اثر گذشت زمان تابش نور خورشید می شود.
PolyVinyl Chloride حدود 85 در صد ترکیب آمیره اولیه تولید پروفیلیو پی وی سیرا تشکیل می دهد . علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب اضافه می شود که عدم وجود آنها یا تغییر میزان بکار رفته در فرمولاسیون می تواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد .
مزایای خرید محصولات پنجره دوجداره یو پی وی سی:
جلوگیری از ورود آلاینده ها: عایق بندی پنجره های دوجداره UPVC به نحوی است که مانع ورود سوزهای سرد زمستانی و بادهای گرم تابستانی می شود. همچنین ورود هوای آلوده ، گرد و غبار که باعث کثیفی منزل و محیط داخل می شود ، با نصب پنجره های دوجداره UPVC کاملا قطع می شود.
مقاومت در مقابل شوینده ها و تمیزی آسان: در شهرهای بزرگ به علت آلودگی هوا پنجره های به سرعت کثیف می شوند و ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. تمیز کردن پنجره ها با شوینده های شیمیایی باعث می شود که رنگ این پنجره ها خورده شود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد. پنجره های UPVCبا آب و کمی صابون به سادگی تمیز می شوند که ظاهری مانند اول خود پیدا می کنند. همچنین این پنجره ها در مقابل زیان های مواد شوینده شیمیایی مقاومت کامل دارند.
عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان: ترکیبات بکار رفته در ساخت پروفیل پنجره های UPVC اکسید نمی شوند و رنگ بکار رفته در ساخت آن در مقابل اشعه UV خورشید مقاومت کامل دارد بنابراین تغییر رنگ در این پنجره ها رخ نمی دهد.
 مدل ها و طرح های مختلف: بخش بزرگی از زیبایی ظاهر نمای ساختمان به پنجره ها بازمی گردد. معماران بزرگ جهان زمان زیادی را صرف طراحی پنجره هایی می کنند که جلوه ای ویژه به نمای ساختمان بدهد. پنجره هایUPVC در طرح ها و مدل های مختلف طراحی می شود و رویان پنجره مفتخر است که این پنجره ها را در رنگ بندی های مختلف و مطابق با سلیقه های مختلف ارائه می کند.