خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید نسل جدید توری پنجره دوجداره یو پی یو سی باعث شده است تا ورود هوای تازه به منزل شما ممکن شود با استفاده از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع پنجره ها می توانید مدت زمان زیادی را از ان  استفاده کنید و یکی از مزایای ان این است  نگهداری از ان هم دشوار نیست.

توری پنجره

گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو خرید نسل جدید توری پنجره دوجداره در بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست.امروزه نسل جدید توری پنجره دوجداره به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. از این رواین شرکت پنجره در برای حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره دوجداره استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.
یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره یو پی وی سی، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.
-توری پلیسه: بهترین و مناسبترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراسها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این توری کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد.
۲-توری رولینگ: به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک ولی دارای فریم ثابت می باشد.
۳-توری لولایی: این مل توری به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارد مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.
۴-توری ثابت: این توری پنجره یو پی وی سی همان طور که انتظار می رود قابلیت باز و بسته شدن ندارد و به صورت ثابت به قاب پنجره متصل می شود.
۵-توری مگنتیک: همانند توری پلیسه بوده ولی با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی شسته ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.
خرید نسل جدید توری پنجره دوجداره از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
۱- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.
۲- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است. توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند. توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و دسترسی به قسمتهای بیرونی پنجره امکان پذیر نمی باشد و همیشه جلوی دید می باشد. اما توری های پلیسه ای در زمان استفاده جلوی لنگه را کاملا پوشانده و در زمان عدم نیاز به توری پلیسه ای، درون کاور خود جمع شده که دیگر دیده نمی شود و درون کاور خود محفوظ می ماند،این امر باعث طول عمر بیشتر این توری ها می شود.
خرید نسل جدید توری پنجره دوجداره آهنربایی: این شرکت وارد کننده ملزومات توری های جمع شونده (پلیسه-رولینگ) مفتخر است با ارائه بهترین و باکیفیت ترین توری های مدرن و جمع شونده آسایش و آرامش را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.
برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.

توری پلیسه

توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.