خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در بحث خرید و تعمیر پنجره دو جداره upvc بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید تا کارشناسان خبره و متخصص این کار را انجام دهند. چرا که اگر افراد خود اقدام به تعمیر پنجره دو جداره کنند ممکن است پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل شود و حتی در مواردی لولای لنگه شکسته و می افتد که هزینه های سنگینی را به وجود می اورد.


رگلاژ پنجره


درب و پنجره های دو جداره UPVC کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین خرید و تعمیر پنجره دو جداره upvc باید از شرکتهایی باشد که به بقا و ثبات آنها اطمینان دارید. در بحث تعمیرات و یا رگلاژ درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی (پنجره های بازشو , کشویی , فولکس واگنی)مواردی وجود دارد که باعث تفاوت عمده آنها با رگلاژ درب و پنجره های دو و سه جداره یو پی وی سی شده است که در این بخش نکاتی را به صورت خلاصه بیان می کنیم.
همان طور که در بخش مقایسه درب و پنجره های آلومینیومی و درب پنجره های یو پی وی سی مفصل و بطور کامل صحبت کردیم ، پنجره از جنس آلومینیوم دارای مزایا و ویزگی های بی نظیری است که باعث رشد استفاده از آن در ساختمان ها شده است ، اما همانند درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی پس از مدتی استفاده دچار ایرادهایی می شوند که نیاز به رگلاژ و تعمیر توسط یک فرد متخصص پیدا می کنند. معمولا ساختار پنجره های آلومینیومی به گونه ای است که قابل تعمیر و رگلاژ می باشند و با استفاده از ابزار مخصوص و همچنین آچار آلن برای تنظیم یراق الات و زاماک ، عملیات تعمیرات انجام می پذیرد.
خرید و تعمیر پنجره دو جداره upvc
۱- تعمیرات تخصصی و رگلاژ و رفع گیر و ایرادات درب و پنجره های UPVC در موقع باز و بسته کردن
۲- اضافه نمودن بازشو به پنجره های فیکس
۳ – تعویض یراق آلات معیوب
۴ – تعویض شیشه های شکسته


تعمیرات پنجره دوجداره


لازم به ذکر است که پس از خرید پنجره دو جداره ، پنجره هادر بحث رگلاژ دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند که نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد، زیرا یراق آلاتی که در این نوع پنجره ها به کار می رود دارای مهندسی خاص بوده و برای تنظیم دقیق ان باید پارامترهایی را رعایت کرد تا از ایرادات بعدی آن جلوگیری کرد. در رگلاژ درب و پنجره آلومینیومی آچار آلن کاربرد زیادی دارد و معمولا پس از زیر شیشه مخصوص و اندازه گیری لولا ها و جابه جایی در صورت لزوم ، الن بیشترین استفاده را در رگلاژ و تعمیرات دارد.
پس از خرید و تعمیر پنجره دو جداره upvc نوبت به نگهداری پنجره ها می رسد
برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند.
سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند.
قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند.