خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مزایای خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست این است که به مرور زمان بر خلاف برخی پنجره های دوجداره دچار تغییر رنگ و پوسته پوسته شدن نمی شوند. پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست در ۴ سری با اسامی پروفیل های سه محفظه ای، ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند. https://upvc.pro/


پنجره ویستابست


پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست به دلیل تنوع در محصول و داشتن گواهینامه ها و استاندارد های معتبر جهانی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این شرکت از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرده و هم اکنون یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در سطح جهانی محسوب می گردد.از افتخارات  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستدر راستای مدیریت کیفی پروفیل پنجره UPVC دریافت گواهینامه کیفیت RAL آلمان می باشد. این استاندارد از جمله بهترین استانداردهای کیفی محصول است و شرکت ویستا بست VISTABEST ملزم به رعایت تمامی معیارهای کیفی این استاندارد در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد.شرکت درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستVISTABEST با توجه به نیاز ساختمان سازان و مشتریان گرامی تنوع محصولات خود را افزایش داده و در حال حاضر با ۱۳ خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن از پیشگامان صنعت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی می باشد. ویستا بست تنها پروفیل یو پی وی سی ایرانی استاندارد می باشد که با مراجعه به سایت جهانی RAL نام آن را می توان در میان بزرگان صنعت پروفیل درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی جهان مشاهده کرد
ترکیب مواد به کار رفته در ساخت پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستبا مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران انجام می شود که توسط آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان و شرکت های با تجربه و معتبر اروپایی آزمایش و تایید شده است.پنجره های دوجداره شامل پروفیل های مختلفی هستند که هر چه تنوع این پروفیل ها بیشتر باشد، تنوع در مدل نصب و یا تعویض پنجره بدون تخریب و حالت های بازشو پنجره UPVC افزایش پیدا می کند. https://upvc.pro/پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستدر ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای، پروفیل ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند. زیرمجموعه این سری ها هر یک دارای چندین نوع پروفیل (۳۶ قالب) برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مشتریان می باشد.
پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست(VISTA BEST) بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ، پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستاز مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.
میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستهم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست.
آمار ارائه شده بر حسب داده هایی است که بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان پنجره یو پی وی سی، کارشناسان و تولیدکنندگان  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستبطور روزانه و داینامیک تهیه گردیده است.
مزایای مهم خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستVISTABEST
کاهش مصرف انرژی در خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:
شما می توانید با استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با یراق و شیشه دوجداره استاندارد در میزان مصرف انرژی بطور قالب ملاحضه ای صرفه جویی نمایید.
بالا رفتن بهره وری انرژی در خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:
 پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستعلاوه بر کاهش تبادل حرارتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان ها از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می نماید و در نتیجه بهره وری انرژی را بالا می برد. https://upvc.pro/
 ویژگی های مهم خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست VISTABEST
پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستقیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

پروفیل های سری 70 یو پی وی سی


اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستمی باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.
در آزمون استاندارد پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست عواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست - ابعادپروفیل پنجره دوجداره ویستابست- ظاهرپروفیل پنجره دوجداره ویستابست- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل پنجره دوجداره ویستابست- آزمون حرارتی پروفیل پنجره دوجداره ویستابست- مواد اولیه https://upvc.pro/
باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستدر هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت پنجره دوجداره ویستابستبسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
پروفیل های فولادی تقویت کننده و خرید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل های یو پی وی سی نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست
جلوگیری از تغییر حالت پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابستدر اثر مرور زمان و عوامل محیطی
شرکت ما از بزرگترین و معروف ترین تولید کنندگان پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست در ایران می باشد. با گذشت زمان و استفاده از پنجره های دوجداره upvc ویستا بست این برند بیشتر مورد تائید مشتریان و خریداران قرار گرفته است و دلیل آن استفاده از مواد اولیه باکیفیت, مرغوب و مطابق با آخرین استاندارد های جهانی می باشد.

  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • بهرام پروهان