خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در خرید پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی باید اطمینان حاصل کنید که ظاهره پروفیل ها از استاندار کافی برخوردار باشند و پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم باشد و دچار زنگ زدگی نشود.

پروفیل یو پی وی سی

چندین دهه است که تکنولوژی ساخت پروفیل پنجره های دوجداره در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلایل امتیاز خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح شود چرا که یکی از عوامل موثر و مهم در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی واکنش پروفیل پنجره های دوجداره در برابر نور خورشید می باشد.
آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل پنجره های دوجداره  نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. https://upvc.pro/باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل پنجره های دوجداره در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل پنجره های دوجداره ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
خرید پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی
پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل پنجره های دوجداره های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل پنجره های دوجداره های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره و سه جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
آزمایشات پنجره ها در خرید پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی
شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل پنجره های دوجداره, مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم دردمای پایین, رفتار پس از گرم شدن, تست جرم واحد طول, برگشت حرارت, تست ابعاد و هندسه پروفیل پنجره های دوجداره, تست کجی, تست جوش, که ما به توضیح تعدادی از این آزمایشات میپردازیم:
-شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرایند تولید انواع سطح مقطع پروفیل پنجره های دوجداره , تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت ۱۲ تا۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد قرار میگیرد. https://upvc.pro/سطوح خارجی پروفیل پنجره های دوجداره که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی, حفره, ترک, حباب و سایر معایب باشند.
-رفتار پس از گرم شدن:۲۲cm بمدت نیم ساعت در دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد گرم شده سپس در دمای محیط خنک میگردد و پس از انجام آزمایش نمونه باید فاقد هرگونه تغییر شکل ظاهری (اعم از چروک, ترک, …) باشد.
-تست جرم واحد طول: نمونه۲۵۰mm با دقت ۱mm اندازه گیری شده و جرم آن با دقت ۱gr سنجیده می شود. جرم واحد محاسبه شده نباید کمتر از ۹۵ درصد مقدار اسمی آن طبق استانداردهای ارائه شده باشد.
-برگشت حرارت: سه مقطع پروفیل پنجره های دوجداره ۲۲۰mm انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی ۲۰۰mm در دو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل پنجره های دوجداره نشان گذاری می شوند. https://upvc.pro/ این نمونه پس از نشانه گذاری در کوره با دمای ۱۰۰درجهc بمدت یکساعت قرار میگیرد. وپس از خنک شدن در دمای محیط مجددا نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت, ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه میشود.
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.
خرید پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی درشرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
۱– پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد . با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .