خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در خرید پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc می توانید رنگ مورد نظر خود را با توجه به معماری ساختمان انتخاب و سپس خریداری کنید چرا که شرکتهای تولید کننده پروفیل upvc علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .

یو پی وی سی


بسیار حائز اهمیت است چرا که یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده پنجره دو جداره ، پروفیل های upvc آن می باشد. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره upvc جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود. پروفیل upvc ماده ای است که از ترکیبات نفت خام، نمک طعام (کلیرید سدیم) و وینیل تشکیل شده است. البته بیشتر پروفیل یو پی وی سی از کلر و وینیل ساخته می شود.

جنبه دیگری که در تعیین کیفیت درب و پنجره دوجداره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل‌های یو پی وی سی است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد.  موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره  upvc از آنها استفاده میشود.
خرید پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند
پروفیل یو پی وی سی و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل، پودر پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی  درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل یو پی وی سی برابر با درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت پروفیل و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند.


پروفیل یو پی وی سی


یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک در و پنجره دوجداره یو پی وی سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.
متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل‌های یو پی وی سی، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل‌های یو پی وی سی ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.
در استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی در خرید پنجره دوجداره با بهترین پروفیل upvc دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
در ضمن باید توجه داشت که مصرف مواد قالب ریزی نامشخص ممنوع می باشد.
در آزمون استاندارد پروفیل عواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
رنگ بندی در خرید پنجره دو جداره با بهترین پروفیل upvc :
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.
شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
۱– پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت