خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
وجود انواع مختلف شیشه ها امروزه به خریداران محترم این امکان را می دهد که بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های دوجداره خود تهیه نمایند. خرید پنجره دوجداره با شیشه ضد سرقت سکوریت برای دربهای ورودی ثابت و متحر ، درب پاسیو، پارتیشن، ویترین و پیشخوان فروشگاهها و نرده های شیشه ای انتخاب مناسبی است. شیشه های سکوریت با اعمال فرآیند حرارتی بر شیشه های معمولی تولید می شوند. شیشه های سکوریت مقاومت بالائی در برابر ضربه ، فشار و حرارت دارند.
tempered-glass


در شیشه ضد سرقت سکوریت ، شیشه را مجددا تا حدود ۷۰۰ درجه سانتی‌گراد حرارت داده و بعد بطور ناگهانی و تحت شرایط خاص و کنترل شده‌ای سرد می‌شود. این عمل باعث افزایش مقاومت شیشه (حدود ۳ الی ۵ برابر) در مقابل ضربه و نیز شوکهای حرارتی می‌گردد. این شیشه‌ها در صورت شکستن ، به ذرات ریز و مکعب شکل تقسیم می‌شوند که آسیب رسان نیستند. از این نوع شیشه در ویترین فروشگاهها ، درهای شیشه‌ای و پنجره‌های جانبی اتومبیلها استفاده می‌گردد.
۱– هریک از جداره های شیشه در شیشه ضدسرقت سکوریت می تواند معمولی ، سکوریت ، نیمه سکوریت ، پوشش دار ، لمینت و یا اسپندرال و با ضخامت های متفاوت باشد.
۲ – سکوریت شیشه توسط یک پروفیل آلومینیومی حاوی مواد رطوبت گیر از همدیگر جدا می شوند. این مجموعه به وسیله دو نوع چسب مخصوص به یکدیگر متصل شده و آب بندی می شود.
۳– چسب اولیه
۴ – چسب ثانویه
خرید پنجره دوجداره با شیشه ضد سرقت سکوریت : شیشه های ضدسرقت سکوریت مطابق با استاندارد
ASTMC1048 به دوگروه اصلی تقسیم می شوند: شیشه های نشکن یا سکوریت (Fully Tempered) شیشه های نیمه نشکن یا نیمه سکوریت (Heat Strenghtened)

3214-3658393

۱– ابتدا شیشه معمولی را در کوره مخصوص تا ۶۲۵ درجه سانتیگراد گرم می کنند.
۲ – سپس شیشه حرارت داده شده قسمت فرآیند کنترل شده ای سرد می شود.
ویژگی های شیشه سکوریت:
خرید پنجره دوجداره با شیشه ضد سرقت سکوریت: به علت وجود لایه هوا یا گاز و با استفاده از شیشه Low-E و یا پوشش دار هر سه روش انتقال حرارت یعنی رسانش ، جابجائی و تابش در شیشه های سکوریت قابل کنترل است. بدین ترتیب میتوان میزان مصرف انرژی جهت سرد کردن یا گرم کردن فضای داخل را کاهش داد. در صورت استفاده از شیشه های ضدسرقت پوشش دار و یا لمینیت میزان ورود نور و اشعه UV کاملاً قابل کنترل است. میزان ایزولاسیون صوتی در شیشه های سکوریت به علت وجود گاز مناسب قابل کنترل است. برای کسب نتیجه بهتر میتوان از شیشه لمینیت در هر یک از جداره های شیشه استفاده نمود. در صورت استفاده از شیشه سکوریت و یا لمینیت در جداره ها ، این شیشه مقاومت خوبی در برابر سرقت و زلزله از خود نشان میدهد.
علت وجود گاز بین دو لایه شیشه دمای سطح داخلی شیشه با دمای اتاق یکسان می ماند بنابراین شیشه در زمستان عرق نمیکند. مقاومت شیشه سکوریت در اثر حرارت افزایش یافته است از این رو شیشه سکوریت در برابر ضربه و بارهای مکانیکی و استرسهای حرارتی در مقایسه با شیشه معمولی با همان ضخامت و مشخصات ۴ تا ۵ برابر قوی تر است اما این مشخصه در شیشه نیمه سکوریت به ۲ برابر کاهش می یابد. شیشه سکوریت در هنگام شکست به قطعات ریز و غیربرنده ای خرد میشود.