خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

شما می توانید براحتی با خرید پنجره دوجداره با شیشه هوشمند کمک بسزایی در کاهش مصرف بی رویه انرژی های گران کنید. اگر چه اجرای پروژه های هوشمندسازی باعث افزایش هزینه های ساختمان میشود اما با کاهش هزینه های جانبی ساختمان در معدود زمانی هزینه های اولیه را تامین میکند و آرامش و امنیت خانه ها و ساختمان های تجاری و دولتی را دوچندان میکند.


شیشه های هوشمند ساختمان

پنجره دوجداره هوشمند نسل جدیدی از محصولات یو پی یو سی است که می توانید با خرید پنجره دوجداره با شیشه هوشمند کمک بسزایی در کاهش مصرف بی رویه انرژی های گران دارند. این شرکت با استفاده از شیشه های دوجداره هوشمند توانسه رضایت مشتریان عزیز را برای خرید این متریال جلب کند. برای ساختمان ها، سالن های کنفرانس و ادارات به نسبت قابل ملاحظه ای از اتلاف انرژی جلوگیری کنید.
صرفه جویی انرژی در ساختمان ها با خرید پنجره دوجداره با شیشه هوشمند
با هوشمندسازی ساختمان خانه شما تبدیل به لوکس ترین و رویایی ترین خانه میشود که مدیریت و کنترل لوازم از راه دور ممکن است. شما از طریق سنسورهای داخل ساختمان و اینترنت تبلت یا گوشی همراه خود قادر به مدیریت همه ی قسمت های خانه از جمله: کنترل روشنایی ساختمان, کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی, کنترل باز و بسته بودن در و پنجره, دوربین های مدار بسته, کنترل افزایش دما برای جلوگیری از آتش سوزی, کنترل نفوذ گاز و … خواهید بود که با این امکانات هوشمند در مصرف برق و اتلاف انرژی به طور چشمگیری صرفه جویی میشود.


مبحث 19 مقررات ملی ساختمان


در خرید پنجره دوجداره با شیشه هوشمند بسیار دقت کنید چرا که پنجره ها مهم ترین عامل در کاهش هزینه های مربوط به انرژی در ساختمان ها هستند. از آنجا که پنجره های دوجداره معمولی خود به تنهایی باعث صرفه جویی ۵۰% انرژی هستند استفاده از شیشه های دوجداره هوشمند این عدد را به ۷۵% رسانده و این گام بلندی در زمینه هوشمند سازی ساختمان های امروزی است.
مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان که در ساختمانها لازم اجراست به شرح زیر است:
– عایق کاری دیوارهای خارجی ساختمان
– نصب پنجره های دو جداره با قابهای ترمال بریک ، چوبی ، UPVC ، الومینیومی
– عایق کاری کانالهای هوا ، لوله های تأسیسات و سیستم تولید آب گرم
– نصب سیستم های کنترل کننده موضعی نظیر شیرهای ترموستاتیک بر روی رادیاتورها
 امروزه با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی گرایش به سمت یافتن راهکاری برای کاهش هدر رفت انرژی ساختمان و عایق بندی در برابر سرما و گرما و الودگی صوتی افزایش یافته، برای این کار طبق مطالعات گسترده تمرکز بیشتر روی پنجره دوجداره است. بنابراین سعی بر این است که با نفوذ تکنولوژی هوشمند در دنیای صنعت و فناوری انقلاب بزرگی در تمام ابعاد زندگی انسان ها ایجاد شود. پنجره دوجداره هم از این قائله مستثنی نیستند و تبدیل به پنجره هوشمند شده اند که اکنون مزیت های آن را بیان میکنیم: شیشه ای را تصور کنید که با یک کلید از حالت شفاف به حالت کدر تغییر حالت میدهد, ما میتوانیم از این شیشه ها در ساخت پنجره های ساختمان ها در صورت نیاز برای عدم دید و یا در شب استفاده کنیم, همچنین در حمام یا در فروشگاه ها و نمایشگاه ها استفاده کنیم. پنجره های الکتروکرومیک و پنجره های با ذرات معلق نمونه هایی از پنجره های هوشمند هستند که از طریق کنترل هوشمند و ذخیره انرژی کمک شایانی به بشر خواهند کرد. نمونه های بسیاری از این پنجره های هوشمند ساخته شده اما هنوز در جهان متداول نشده است.