خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

محصولات وین تک با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید، با توجه به کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم در مراحل تولید، به بیش از ۶۰ کشور صادر شده و متقاضی زیادی دارد شما می توانید برای خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی وین تک به نمایندگی های معتبر این شرکت مراجعه کنید.

پنجره دوجداره وین تک


طراحی پروفیل های وین تک امکان نصب انواع یراق آلات و ایجاد بازشوهای متنوع را در سیستم های درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی فراهم می کند. استفاده از یراق آلات استاندارد در ارتقاء کیفی درب و پنجره های upvc  موثر بوده و رعایت نکات فنی و پهنای بازشو، وزن شیشه های لنگه بازشوها در انتخاب نوع یراق آلات از نکات حائز اهمیت است.
وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد. درب و پنجره های دوجداره upvc ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.
دلایل خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی وین تک: این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.


پنجره یو پی وی سی وین تک


خاصیت درب و پنجره دوجداره ورن تک مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.
در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.
آب بندی مناسب با استفاده از لاستیک های Epdm
– عدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید یا شستشو پنجره
– عدم نفوذ گردو غبار در طوفان ( تمیزی پرده ها و کاغذ دیواری ها و … )