خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

پنجرها بدلیل اینکه تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشند از اهمیت زیادی برخوردار هستند.بنابراین باید برای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد و با کیفیت توجه داشته باشیم که پنجره ها از مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت آب و هوایی و ایمنی برخوردار باشند. https://upvc.pro/

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی

در استانداردهای تولید در و پنجره  دوجداره مورد دیگر، استانداردهای امنیتی و ضدسرقت بودن آنهاست. دربها و پنجره‌هایی که در تراز همکف یا نزدیک به آن قرار دارند، از بیشترین ریسک ورود سارقین برخوردار هستند. متأسفانه اگر بازشوها از تمهیدات امنیتی و قفلهای مناسب برخوردار نباشند، تهدید بزرگی برای ساکنین، کاربران و اموال آنها محسوب می‌شوند. نکات مهم ساخت  پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد شامل گزینه های زیر می باشد:
✔ پروفیل پنجره دوجداره استاندارد
✔ خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد با یراق آلات مناسب
✔ شیشه دو جداره https://upvc.pro/
✔ کیفیت ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
✔ خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد و نصب آن


1- پروفیل  پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد :
مهمترین عامل از لحاظ کیفی و قیمت نهایی ساخت درب و پنجره دوجداره جنس و نوع پروفیل مصرف شده در آن می باشد. چرا که یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نمی باشد، اما مشکلاتی را با گذشت زمان برای خریداران و مصرف کنندگان ایفا می کند. از جمله این مشکلات تغییر رنگ و شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و افتادگی پنجره دو جداره از حالت عادی می باشد .
2- یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد :
در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد باید دقت کرد یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند. یراق آلات کاربردی در صنعت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی شامل تک حالته، دو حاته، کشویی و فولکس واگنی می باشد. اگر یراقی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته را به شما پیشنهاد میکنیم. پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات درب و پنجره  دو جداره یو پی وی سی  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. https://upvc.pro/طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره یوپی وی سی می گردد. یکی دیگر از مهم ترین که باید در انتخاب این دسته از یراق‌آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد.
خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. در این خصوص بخش ساختمان با داشتن سهم حدودا ۳۵ درصدی در مصرف انرژی یکی از صنایعی است که سهم بالایی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. برای رفع این مشکل با استفاده از پنجره UPVC و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید.
ویژگی خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد:
۱- استحکام
۲- زیبایی فوق‌العاده
۳- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا ۴۰%
۴- کاهش آلودگی صوتی تا میزان
۵- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی
۶- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت
۷- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل
۸- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

پنجره هلالی دوجداره

پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل ۳۵ سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، https://upvc.pro/نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند.