خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
خرید پنجره دوجداره یو پی یو سی و درب با کیفیت بالا باید از نمایندگی های معتبر انجام شود. چرا که این درب ها و پنجره ها دارای ضمانت نامه می باشند و در صورت بروز مشکل می توانید به نمایندگی مراجعه کنید تا در اولین فرصت توسط آنها پیگیری و حل شود.نصب پنجره دوجداره و درب upvc توسط تیمی متخصص انجام می شود تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند.

نمایندگی پنجره دوجداه
در استحکام درب و پنجره دوجداره با ابعاد استاندارد، به غیر از طراحی آن ها عوامل دیگری مانند پرو فیل و مقاومت خمشی آن، نوع یراق آلاتو نوع شیشه موثر می‌باشند. وجود قوطی U گالوانیزه با ضخامت مناسب در سطح مقطع پروفیل و وجود سطح گالوانیزه در جایگاه مخصوص تعبیه شده جهت ورود و اتصال پیچ  به آن و جلوگیری از هرز شدن پیچ.
به منظور مقاوم سازی و تقویت در و پنجره های تولیدی ، از پروفیل های گالوانیزه با ضخامت مناسب در داخل در پروفیل های یو پی یو سی استفاده می شوند .به کار گیری پرو فیل گالوانیزه در داخل پرو فیل های اصلی UPVC  و پیچ شدن پنجره، مقاومت در و پنجره های ساخته شده را نیز افزایش می دهد. پرو فیل های گالوانیزه باعث بالا بردن استقامت پرو فیل های UPVC  در برابر فشار باد و فشار های وارده از طرف ساختمان به در و پنجره نیز می شوند.
شیشه سانرژی

در صورت بزرگ شدن ابعاد پنجره ها از عرض یا ارتفاع ۵/۳ متر بهتر است ضخامت قوطی گالوانیزه و در ابعاد بزرگتر ضخامت یا سطح مقطع پرو فیل نیز افزایش یابد .در ارتفاعات زیاد (در برج ها) نیروی باد بیش تر و سطح پنجره بزرگ تر باشد ضخامت این پرو فیل های گالوانیزه بایستی بیش تر باشد؛ این ضخامت از ورق ۱ میلی متر شروع شده و بر حسب مورد تا ضخامت از ۲میلی متری  می رسد. در اکثر سازندگان درب و پنجره دو جداره برای پنجره های با ابعاد و در طبقات معمول ساختمان ضخامت پرو فیل گالوانیزه مصرفی ۲۵/۱ میلی متر می‌باشد.
چند مشخصه بارز و محسنات در خرید پنجره‌ دو جداره  یو پی وی سی
درجه استقامت بسیار بالای پنجره دوجداره UPVC ،قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از به هدر رفتن انرژی بوسیله پنجره دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت 100%در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب و پنجره های دو جداره عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع.