خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

در زمان خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی برند ویستابست باید به چهار نکته اساسی که شامل طراحی استاندارد ، اندازه گیری دقیق  و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی ، تولید استاندارد شیشه و پنجره دوجداره و نصب استاندارد آنها دقت کنید. پنجره ویستابست می تواند یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولی نکته مهم ترکیب (پروفیل) ویستابست با شیشه مناسب می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و سر و صدای اطراف می بایست نوع شیشه انتخاب شود. به عنوان مثال برای ایجاد محیطی مناسب خواب باید شدت صوت را حدود ۴۵ دسی بل رساند.

تعویض پنجره ویستابست


 شرکت ویستابست سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آغاز کرد و نمایندگی های زیادی در سرتاسر ایران دارد. این شرکت یکی از ۴ نماینده شرکت ویستابست در استان البرز می باشد. تلفیق، دانش فنی، استفاده از استاندارد های اروپا در ساخت و تعلیم تیم تخصصی بازسازی قابل اعتماد و با اخلاق، این شرکت را کاملاً بی رقیب در امر بازسازی پنجره های منازل قدیمی کرده است.تعویض پنجره های قدیمی این شرکت با تجهیزات مدرن، امروزی و با استفاده از کاترهایی انجام می شود که کوچکترین صدمه ای به محل چهار چوب پنجره وارد نمی نماید و کمترین آلودگی را نیز داراست . در پروسه تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی پنجره دوجداره یو پی وی سی اندازه گیری دقیق فریمها نیز بسیار اهمیت دارد. دقت در اندازه گیری ، برداشت پنجره های قدیمی با تجهیزات لازم ،تولید مکانیزه و دقیق پنجره های جدید می تواند کیفیت تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب را تضمین نماید. با توجه به اینکه حـدود ۴۵ درصد از اتلاف انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت می پذیرد، بنابراین کنترل و کاهش آن با پنجره های ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی ویستابست با شیشه دو جداره امکان پذیر می باشد.


پنجره upvc


کلیه پروفیل های مصرفی این شرکت با پروفیل تقویتی آهنی گالوانیزه استاندارد از داخل تقویت شده اند که نه تنها باعث از بین بردن نقاط ضعف upvc مانند تاب برداشتن و تغییر شکل در برابر بادهای شدید مستمر، افتادن لنگه درب و پنجره ها بعد از مدتی کوتاه و از بین رفتن آب بندی پنجره ها می شود بلکه به دلیل رعایت طول مناسب، ابعاد مناسب پروفیل داخلی و ضخامت مناسب باعث شرایط احراز ضمانت پروفیل می شود.
خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی برند ویستابست : ضخامت پروفیل های گالوانیزه مورد استفاده در پنجره ۱/۵، ۲، ۲/۵ و ۳ میلیمتر است که بسته به شرایط مورد مصرف پنجره و ضوابط استاندارد به مشتری پیشنهاد می شود. پروفیل ویستابست علاوه بر خصوصیات فوق دارای استاندارد RAL المان نیز می باشد که آنرا از کلیه پروفیل های وارداتی از ترکیه جدا نموده و تبدیل به بهترین و مطمئن ترین پروفیل جایگزین برای پروفیل های آلمانی می کند. شیشه های دوجداره با گاز آرگون پر شده است.ساخته شده با رعایت استاندارد اروپایی . پاکسازی محل در پایان روز و جمع آوری نخاله ها بدون کوچکترین دخالت مشتری و بدون هیچگونه درد سر در پروژه های بازسازی توانایی ساخت بیش از۸۰ پنجره در روز با کیفیت عالی امکان بازدید از کارخانه در حین تولید و قبل از عقد قرارداد یراق آلات اصلی این شرکت انواع آلمانی شامل GU ، Siegenia و Roto می باشند.