خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته گزینه ای ایده آل برای نصب در آشپزخانه است محل قرار گرفتن پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته بالای سر ظرف شویی یا کابینت هاست. راحتی در باز و بسته کردن ، این پنجره را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

از امتیازهای قابل توجه پنجره دوجداره دو حالته تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما پنجره دوجداره دو حالته به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل پنجره دوجداره دو حالته بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد. یکی از مهمترین مزیت ها در زمان خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره دو حالته تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره دو حالته  به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره دو حالته از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند. در بحث شیشه پنجره دوجداره دو حالته نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد. یراق الات پنجره دوجداره دو حالته نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشد برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، اما در صورت بروز هر گونه ایراد می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ نگرانی نیست.
نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر است به گونه ای که اگر پنجره دوجداره دو حالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند.
سه عامل مهم و اساسی برای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته که از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره دو حالته تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره دوجداره دو حالته با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
جلوگیری از ورود گرد وغبار باخرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
 خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته وجفت ریل:
سیستم کشویی جفت ریل دارای یک قاب دو ریل و حداقل دو یا چند لنگه می باشد،که با ثابت کردن لنگه در جای خود فنت فیکس پنجره را تشکیل داده و در قسمت های متحرک لنگه به صورت متحرک مونتاژ می گردد. این نوع پنجره از ضخامت و سطح گسترده تری از پروفیل تشکیل می شود و نه تنها ظرافت بازشوهای معمولی را ندارد بلکه در کلیه پنجره های کشویی تولید شده توسط upvc از عایق بندی و کوپلینگ ضعیف تری به نسبت سیستم های باز شو برخوردار می باشد.
مزایا و خصوصیات خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته:
* بهینه سازی در مصرف انرژی
* حذف اشعه ماورای بنفش
* کاهش آلودگی های صوتی
* جلوگیری از ورود آلاینده ها
* مقاومت در مقابل شوینده ها و تمیزی آسان
* عدم نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری آسان
* مدل ها و طرح های مختلف
واقعیت این است که خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی دو حالته بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد

یو پی وی سی

مزیّت این پنجره عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.
شما میتوانید ابعاد درب و پنجره خود را به شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ در تلگرام ارسال نمایید تا از پیش فاکتور اولیه خود مطلع شوید.
. استفاده از با کیفیت ترین پروفیل های روز دنیا
. استفاده از یراق آلات با کیفیت و منطبق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا
. امکان لمینیت انواع رنگ چوب و رنگ آمیزی پروفیل به رنگ دلخواه شما
. قابلیت نصب انواع توری های رولینگ و کرکره داخل شیشه
. شیشه دوجداره با اسپیسر ۱۴ و ۱۶ (۲۰% عملکرد بهتر)
. جلوگیری از تغییر رنگ پرده و مبلمان
. امکان استفاده از شیشه های هوشمند (Switchable)