خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده می باشند. سیستم بازشو پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست به صورت ریلی است.

درب فولکس واگنی

پنجره دوجداره یو پی وی سی  فولکس واگنی ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان https://upvc.pro/  (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست است.
مزیت های خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست
– عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های کشویی
– باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دوحالته

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی
–  تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.
– ایمنی بسیار بالا مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا
– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگن
کاربری آسان و خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی  فولکس واگنی ویستابست یا Tilt & Slide:
در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد. خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است. برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست https://upvc.pro/ با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.
از مهمترین عوامل محبوبیت در خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
پروفیل سری سه محفظه ای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست: این نوع از پروفیل یو پی وی سی به صورت استاندارد و در عرض سه میلیمتری می باشد و مورد استفاده در پنجره  دوجداره می باشد یکی از ساخت های جدید پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست https://upvc.pro/ می باشد که برای موارد خاصی مرود استفاده قرار میگرد.

پنجره دوجداره


پروفیل سری پنج محفظه ای پنجره دوجداره یو پی وی سی  فولکس واگنی ویستابست: شرکت ویستا بست ۱۴ مدل از پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی  در سایز پنج محفظه ای را  روانه بازار کرده است عرض این پروفیل ها در سایز ۵۰ میلیمتر می باشد که  برای ساخت انواع درب و پنجره مناسب می باشد هدف از ایجاد این نوع از پروفیل کاهش حجم اتلاف انرژی می باش  چرا که  حجم این نوع از پروفیل هایپنجره دوجداره یو پی وی سی  به حدی می باشد که میتواند مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی باشد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی  فولکس واگنی ویستابست با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید . در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری. شرکت در تولید و اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی ویستابست خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.