خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

با خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک از اتلاف انرژی جلوگیری کنید . این پنجره ها عایق حرارتی می باشند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. پنجره های آلومینیومی قدیمی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل کاملا رفع شده است .

ترمال بریک دوجداره

پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک محصولی جدید از شرکت های درب و پنجره دوجداره است. خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک بسیار افزایش پیدا کرده است چرا که پنجره  آلومینیومی معمولی قدیمی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند اما باعث تلف شدن انرژی میشوند . بنابراین برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شد که در این نوع  پنجره وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد
امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی برای پنجره دوجداره به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.
اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بریک  آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است . پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های ترمال بریک می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند.


پنجره آلمینیومی ترمال بریک


سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک را به صورت زیر میتوان فهرست کرد:
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۶-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
۸-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
۹- سبکی فوق العاده
۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله
۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان
کلیه محصولات تولیدی این شرکت از قبیل درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا، قیمت مناسب و داشتن استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا حجم گسترده ای از بازار داخل را به خود اختصاص داده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر دررابطه با قیمت پنجره دوجداره  و شرایط خرید پنجره دوجداره با شرکت تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.
از جمله مشکلاتی که خریداران درب و پنجره بعد از خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک با آن مواجه اند اینست که پس از مدتی در میابند که درب و پنجره دیگر آن کیفیت روز اول را ندارند و دچار مشکل هستند. خیلی وقت ها برای خودمان پیش امده که لوازم و ابزارهایی در منزل دچار ایراد شده وآچار به دست شدیم تا ایرادات را رفع کرده و کارایی را به لوازم مورد نظر بازگردانیم اما پنجره های دوجداره از این امکان برخوردار نیستند که افراد عادی بتوانند تعمیرات و حتی رگلاژ را انجام دهند ، زیرا در بحث تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا آلمینیومی باید به خوبی با بخش های مختلف آشنا بوده و علاوه بر تخصص و دانش ، تجربه لازمه نتیجه مناسب است.
پس از خرید پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ترمال بریک  باید توجه داشته باشید که تعمیرات پنجره یو پی وی سی با تعمیرات پنجره آلمینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو آشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است، در بخش تفاوت پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم این موارد را مورد بررسی قرار دادیم.