خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰
با توجه به آمار ارائه شده مشاهده می شود که آمار خرید پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید روز به روز افزایش پیدا می کند و دلیل آن داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد و امکان نفوذ گرما، سرما ولرزش را به صفر می رساند هم چنین امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیزمیسر می نماید.
پنجره آلومینیومی

پنجره دوجداره upvc ترمال بریک نسل جدید پنجره های آلومینیومی می باشند که تمامی ایرادهای آن گرفته شده است. پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید با برخورداری از تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از بهترین یراق آلات از جمله ROTO آلمان و لاستیک EPDM توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت ساختمان ایران کسب نماید. نتیجه خرید پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود. در پنجره‌های آلومینیومی با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات دپیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه‌های توپر آلومینیومی قدرت داتصال به نحوی فوق‌العاده بالاست. یراق‌آلات مستقیماً به فلز آلومینیوم متصل هستند https://upvc.pro/. پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند.
خرید پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید
برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. به منظور کاهش اتلاف انرژی از پنجره دوجداره upvc و یا جلوگیری از ورود تشعشعات ماورای بنفش و مادون قرمز پوشش های انتخاب طیفی بر روی سطح شیشه نشانده می شود. این پوشش ها با توجه به نوع کاربری بر سطح داخلی و یا خارجی شیشه قرار میگیرند که سبب بازتاب حرارت داخلی ساتع شده از ساختمان به درون ساختمان و یا انعکاس امواج نورانی مادون قرمز و ماورای بنفش می شوند. برای ایجاد پوشش بر روی شیشه در خط تولید شیشه های فلوت هنگامی که شیشه وارد حوضچه قلع مذاب شده و به آرامی سرد می گردد در زمانی که دمای آن به حدود ۱۰۰  درجه سانتیگراد می رسد، مواد ویژه ای به صورت بخار بر روی حوضچه قرار می گیرند و سرد شدن شیشه سبب می‌شود تا یک لایه میکروسکوپی از مواد بر روی شیشه ایجاد شود.

پنجره المینیومی ترمال بریک

خرید پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید  https://upvc.pro/
در پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید رنگهای پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق‌العاده بیش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی است. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز تنها برای پروفیل آلومینیوم قابل انجام است. خرید پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید  https://upvc.pro/ با رنگ‌های چاپی و سخت‌شدن در کوره دوام و زیبایی دو چندانی دارند.امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc ترمال بریک جدید :
عایق حرارتی (۴۰ درصد صرفه جویی در مصرف سوخت)
عایق صوتی ۳۸ دسی بل (سیستم شیشه دوجداره) و ۵۰ دسی بل (سیستم شیشه سه جداره)
عایق در برابر نفوذ آلودگی هوا
عایق در برابر نفوذ باد و باران
سیستم یراق آلات مدرن
تنوع رنگ
پنجره المینیومی

طرح های مختلف (اشکال منظم و غیر منظم)
کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از مصرف سوخت های فسیلی
قابل استفاده در کلیه شرایط آب و هوایی
خط مشی شرکت:
این شرکت خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:
رسالت شرکت
توسعه نمایندگی های تولید در کشور
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات
توجه به رشد و توسعه منابع انسانی و ارتقا استاندارد ها و مهارت های کارکنان