خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

از مهم ترین مزایای خرید پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک می توان کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت, قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی, تلفیق پنجره دوجداره upvc ثابت با مدل های دیگر پنجره و امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب توسط تیم تخصصی این شرکت انجام می گیرد.

انواع پنجره دوجداره

پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پنجره https://upvc.pro/ پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. مانطور که می دانید هر خانه ای استایل و سبک طراحی مخصوص به خودش را دارد که آنها را از سایر ساختمان ها متمایز می کند. به همین دلیل انتخاب پنجره ای که با زیبایی نمای ساختمان شما هماهنگ باشد اولین چیزی است که باید مشخص شود. برای مثال در سبک طراحی مدرن و امروزی از پنجره های شیشه ای تمام قد (کف تا سقف) استفاده می شود و برای ایجاد فضای خصوصی نیز با پرده ها و پارچه های مخصوص پوشانده می شوند. همچنین در سبک کلاسیک نیز بیشتر از پنجره هایی استفاده می شود که شکلی منحنی (دایروی و بیضوی) و سلطنتی با نقش های بعضا پیچده دارند استفاده می شود.
استفاده از یراق آلات غیر استاندارد برای کم کردن قیمت خرید پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک
یکی دیگر از مواردی که در مقایسه قیمت دو محصول بایستی در نظرگرفت، یراق آلات پنجره ها می باشد. چرا که برخی از تولید کنندگان برای آنکه قیمت برآورد پنجره دو جداره یوپی وی سی را پایین جلوه دهند، از یراق آلات متفرقه و غیر استاندارد استفاده می نمایند و این ضربه ی زیادی به کیفیت محصول خواهد زد. زیرا یراق آلات در پنجره یو پی وی سی صرفا در لولاها و دستگیره ها خلاصه نمی شود بلکه بصورت کمربندی دور تمامی قاب را احاطه کرده تا بالاترین کیفیت بسته شدن را داشته باشد و اگر از محصولات متفرقه استفاده گردد، نه تنها کیفیت لازم را به هیچ وجه تامین نمی نماید، بلکه در کوتاهترین زمان کل قاب را نیز دچار مشکل کرده و ما را دچار صرف هزینه های مجدد می نماید. لذا از بکارگیری یراق آلات متفرقه جدا خودداری کنید.

پروفیل پنجره دوجداره


در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/ قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
۱– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت https://upvc.pro/
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره upvc با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.


photo_2016-05-29_19-13-00


رنگ بندی پروفیل در خرید پنجره دوجداره upvcثابت وین تک
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.
سیستم رنگ آمیزی و خرید پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک
سری در و پنجره دوجداره upvc رنگی اغلب بصورت بیرون رنگ و برای همخوانی پنجره با نمای ساختمان کاربرد دارد و شامل ۱۹۰ نوع رنگ می باشد که انتخاب رنگ آن بوسیله کالیته رنگ صورت می پذیرد. از فواید اینگونه رنگ آمیزی در بحث تعویض پنجره های قدیمی می باشد زیرا شما قادر خواهید بود با تعویض پنجره و اعمال همان رنگ بر روی در و پنجره دوجداره upvc جدید نمای ساختمان را حفظ کرده بدون اینکه تغییری در ساختمان و در میان پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره جدید دیده شود.