خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خرید پنجره دوجداره upvc کشویی گزینه ای ایده آل برای نصب در آشپزخانه است . راحتی در باز و بسته کردن ، این پنجره را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است. چون هنگام باز شدن این نوع از پنجره هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود ، جهت نصب در فضاهای کوچک و بالکن ها توصیه می شود. در این نوع پنجره دوجداره upvc  سیستم بازشو به صورت ریلی می باشد.

کشویی


هنگام خرید پنجره دوجداره استاندارد باید به نکات زیادی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید از جمله طراحی استاندارد پنجره دوجداره ،اندازه گیری دقیق و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی جهت پنجره دوجداره، تولید استاندارد شیشه پنجره دوجداره و نصب استاندارد پنجره دوجداره . یکی از انواع پنجره دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره دوجداره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره  دوجداره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.
در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.واقعیت این است که خرید پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجرهدوجداره upvcc کشویی صورت می گیرد.


پنجره کشویی


اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره یو پی وی سی کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع با مناسب ترین قیمت خرید پنجره دوجداره upvc کشویی را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
پروفیل پنجره دوجداره کشویی
پروفیل پنجره دوجداره upvc به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
یراق پنجره دوجداره کشویی
در پنجره دوجداره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید.  متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. پیشنهاد ما به شما یراق پنجره دوجدارهکشویی upvc استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.
مزایای خرید پنجره دوجداره upvc کشویی عبارت اند از:
الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ب)دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگن می باشد