خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

از مزایای خرید پنجره های دوجداره کشویی upvc این است هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی را  اشغال نمی کنند عایق حرارتی و برودتی ,عدم تغییر حالت, عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت, مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار, عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید, عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده   از ویژگی های این نوع از پنجره می باشد.

کشویی

یکی از انواع مدل های پنجره های دوجداره یو پی یو سی ، پنجره های دوجداره کشویی می باشد که در کشور ما و مخصوصا در به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. مهم ترین علت کاربری پنجره های دوجداره کشویی نسبت به پنجره های لولایی می باشد، چرا که پنجره های دوجداره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند در نتیجه مورد توجه خانم های منزل قرار می گیرد.واقعیت این است که پنجره های دوجداره کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجره کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های دوجداره کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره های دوجداره کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره های دوجداره کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره های دوجداره کشویی upvcبتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید پنجره های دوجداره کشویی upvc خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
۱- پروفیل پنجره های دوجداره کشویی
پروفیل پنجره های دوجداره کشویی به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
مدل ها و ترکیبات خرید پنجره های دوجداره کشویی upvc:
پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
پنجره دو لنگه کشویی در بالا
پنجره دو لنگه کشویی در پایین
مزایای خرید پنجره های دوجداره کشویی upvcعبارت اند از:
الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود.
ب)دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد.
دقت در انتخاب خرید پنجره های دوجداره کشویی upvc:
اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره ها است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مهم ترین انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی است. زیرا مستقیما با ارامش و اسایش خانواده در ارتباط است.
فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده خوب وجود دارد. در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند.بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند.
در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در درب و  پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.