خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

می توان گفت اولین نکته در خرید پنجره یو پی وی سی قیمت مناسب آنها است. بیشتر مشتریان بر ارزان بودن درب و پنجره های دوجداره تاکید دارند درحالی که ابتدا باید به کیفیت محصول توجه کنند تا با گذشت زمان برای درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره مشکل ایجاد نشود و نیازمند تعمیر و تعویض نباشند.


قیمت پنجره ضد سرقت

چگونگی محاسبه قیمت درب و پنجره upvc:
اجزاء تاثیر گذار در هنگام خرید پنجره یو پی وی سی با قیمت مناسب شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از پنجره های یو پی وی سی بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .
قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
در هنگام خرید پنجره یو پی وی سی با قیمت مناسب قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره دوجداره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
نحوه محاسبه خرید پنجره یو پی وی سی با قیمت مناسب هر پروژه چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت تمام شده تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.