خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مزیت خرید پنجره upvc کشویی ویستابست اینست که هیچ فضایی را اشغال نمی کند و باز و بسته کردن این مدل از پنجره ها به آسانی صورت می گیرد. بطور کلی  پنجره upvc کشویی ویستابست در ساختمان ها و بناهایی که با محدودیت فضا مواجه هستند بسیار کاربرد دارد و مناسب می باشد. https://upvc.pro/

پنجره کشویی

 

واقعیت این است که  پنجره upvc کشویی ویستابست با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری  پنجره upvc کشویی ویستابست این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره upvc کشویی ویستابست بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:سیستم بازشو  پنجره upvc کشویی ویستابست که به عنوان ریلی نیز شناخته می‌شود همانند پنجره‌های آلومینیومی معمول و بصورت کشویی در دو جهت چپ و راست می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع پنجره‌ها، عدم اشغال محیط داخلی و همچنین مزاحمت برای پرده‌های نصب شده می‌باشد. همچنین نوع بازشو این پنجره می‌تواند به صورت‌های یک ثابت یک بازشو، دو عدد بازشو بدون ثابت، دو بازشو و یک ثابت و… طراحی گردد. https://upvc.pro/گفتنی است که در این مدل با توجه به نصب یراق آلات مربوط در بخش غیرقابل دید (داخل بازشو) هیچ‌یک از آن‌ها قابل مشاهده نبود و این مورد به نمای زیبای این پنجره جلوه دوچندانی خواهد بخشید. همچنین قابلیت نصب کتیبه در قسمت فوقانی بازشوها از جمله ویژگی‌های دیگر این مدل می‌باشد.
خرید پنجره upvc کشویی ویستابست– مدل تک ریل
در طراحی پروفیل پنجره upvc کشویی ویستابست ، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به  پنجره upvc کشویی ویستابست دو ریل می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض ۱۰۷ میلیمتری می باشد.
خرید پنجره upvc کشویی ویستابست– مدل دو ریل
 پنجره upvc کشویی ویستابست دو ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا است که امکان حرکت هر دو لنگه را به درخواست مشتریان گرامی امکان پذیر می سازد. پنجره upvc کشویی ویستابست - دو ریل پایین ترین میزان عایق بندی را نسبت به انواع دیگر پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویستابست دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی از کارایی بیشتری برخوردار می باشد سطح مقطع پنجره upvc کشویی ویستابست - دو ریل دارای عرض ۸۵ میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد. مزیّت  پنجره upvc کشویی ویستابست دو ریل عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.


شرکت درب پنجره دوجداره


–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم  پنجره upvc کشویی ویستابست به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. https://upvc.pro/در هنگام خرید پنجره upvc کشویی ویستابست خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
ویژگی های خرید پنجره upvc کشویی ویستابست
۱- عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
۲- عدم تغییر حالت پنجره upvc کشویی ویستابست
۳- عایق حرارتی و برودتی در پنجره upvc کشویی ویستابست
۴- عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
۵- عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده
۱- پروفیل پنجره upvc کشویی ویستابست
پروفیل  پنجره upvc کشویی ویستابست به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای  پنجره upvc کشویی ویستابست اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد. https://upvc.pro/
۲ آزمایشات پروفیل پنجره upvc کشویی ویستابست شامل آزمون های اندازه گیری وزن، تعیین مقاومت گوشه جوش خورده، برگشت حرارتی، انحراف از خط راست و اندازه گیری مقاومت ضربه می باشد. طراحی و ساخت پنجره upvc کشویی ویستابست با توجه به شرایط و تغییرات آب و هوایی تمام نقاط کشور انجام می شود و سپس توسط آزمایشگاه فوق تخصصی SKZ آلمان مورد آزمایش و تایید قرار می گیرد به همین دلیل پنجره upvc کشویی ویستابست به مرور زمان بر خلاف برخی پنجره های دوجداره تغییر رنگ و پوسته پوسته نمی شوند. پنجره upvc کشویی ویستابست شامل پروفیل های مختلفی هستند در نتیجه تنوع در مدل نصب و یا تعویض پنجره بدون تخریب و تعداد حالت های بازشو افزایش پیدا می کند. پروفیل های پنجره upvc کشویی ویستابست در ۴ سری با اسامی پروفیل های سه محفظه ای، ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند.