خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

یراق الات با کیفیت و مرغوب نقش مهمی را در ساخت پنجره های upvc دارند با انتخاب صحیح در خرید یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید با رضایت کامل از مزایای آن برخوردار شوید.

یراق یو پی وی سی

پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc درب و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره upvc می گردد. یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. شرکت پنجره در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود از یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی خود استفاده نموده که از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات در و پنجره در تمام دنیا محسوب می شوند.
پنجره های دوجداره upvc و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره یو پی وی سی و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد استفاده از یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.
نگهداری و خرید یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
پنجره ای که شما تولید کرده اید کیفیت بالای یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc Roto را دارد. این یعنی سهولت استفاده، کارایی عالی و دوام طولانی. کارایی و وضعیت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc باید مطابق ضوابط زیر بررسی گردد:
عملکرد روان یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc
ثابت و محکم بودن یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc
فرسایش و خوردگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc
آسیب دیدگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc
عملکرد روان یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc
عملکرد روان یراق آلات را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر ۱۰ نیوتن بر متر تعیین شده است. بازرسی را میتوان با یک آچار انجام داد. عملکرد روان را با گیریس کاری و روغنکاری و یا با رگلاژ یراق آلات میتوان بهبود بخشید. یراق آلات دو حالت بازشوی Roto برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست یا نامناسب یراق آلات میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب نداشته باشد .

یراق روتو

ثابت و محکم بودن یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
عملکرد پنجره و کارائی امنیتی آن به محکم بودن یراق آلات بستگی دارد. پایداری و محل جایگذاری هر کدام از پیچ ها باید امتحان شود. برای مثال پیچ هائی که شل شده یا شکسته شده اند به سرعت باید سفت شوند یا تعویض گردند.
تمام اجزای مرتبط با عملکرد یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره upvc باید برای اجتناب از فرسایش و خوردگی براساس اطلاعات ما روانکاری یا روغ نکاری شوند.
تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی یراق‌آلات دو حالته می‌باشد. ۸۰ کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند.
برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
یکی دیگر از مهم ترین که باید در انتخاب خرید یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد.
حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل ۵۰۰ ساعت می‌باشد.