خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

خصوصیات پنجره دوجداره و کاربرد آن در ساختمان:با به کار گیری از پوشش لمینیت می توان طرح و رنگ های متفاوتی بر روی پروفیل های پنجره upvc  اجرا کرد. نارسانایی حرارتی pvc و هوابندی و درزگیری پروفیل های در و پنجره دوجداره در روش تولید آن سبب کاستن مصرف انرژی ، کاستن ضریب انتقال حرارت و تعادل حرارتی در درون فضا می شود. ضریب انتقال حرارت در پنجره upvc با شیشه دوجداره ، مابین دو میزان ۱٫۲ و ۲٫۹ ( W/m2.K ) در نظر گرفته می شود .شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

خصوصیات پنجره دوجداره و کاربرد آن در ساختمان

به کار گیری از در و پنجره یو پی وی سی سبب بهبود کارایی پنجره دوجداره در  مقابل آلودگی های صوتی و جذب صداهای اطراف و درون فضا می شود. pvc و پروفیل های پنجره upvc دارای مقاومت بسیار زیادی در مقابل حریق و آتش سوزی نسبت به دیگر متریال های پروفیل پنجره می باشند.

پنجره پروفیل آهنی با شیشه تک جداره

پنجره های فلزی به دو دسته پنجره با پروفیل آهنی و پنجره با پروفیل آلومینیومی تقسیم می شود. پروفیل آهنی به علت داشتن میزان ضریب انتقال حرارت بالا و مصرف انرژی زیاد با گذشت زمان کاربرد خود را از دست داده است.

مشخصات پنجره آهنی

ضریب انتقال حرارت در پنجره آهنی با شیشه تک جداره ،مابین دو مقدار ۵٫۸ و ۶٫۹ ( W/m2.K ) در نظر گرفته می شود. همچنین وزن بالای آهن پروفیل های پنجره سبب بالا بردن وزن کلی و کارایی نامناسب ساختمان زمان زلزله می شود. خورندگی و استحکام نبودن در مقابل شرایط جوی پروفیل های آهنی سبب زنگ زدگی پروفیل می شود. حتی با دوجداره نمودن شیشه پنجره های آهنی، به علت عایق نبودن پروفیل آهن ، همچنان انتقال حرارت و صوت صورت می گیرد و این امر نمی تواند کمک چشمگیری به بهبود کارایی پنجره های آهنی کند.

پنجره دوجداره با پروفیل آلومینیومی

آلومینیوم ماده ای است با وزن بسیار کم و دوام بالا در مقابل شرایط جوی و باران، که این امر سبب بالا بردن طول عمر مفید پنجره آلومینیومی می شود. با توجه به مقاومت بالا و محکم بودن آلومینیوم می توان پروفیل های باریک تری نسبت به پروفیل های چوبی و upvc طراحی و تولید کند. در شرایطی که لازم به نورگیری بیشتر در فضا و نیاز به دید وسیع تری به محیط بیرون باشد، این امر بسیار کارایی خواهد بود