خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب آلومینیوم طرح چوب عایق صدا و آب :پنجره و درب آلومینیوم طرح چوب. در اکثر سازه ها کاربرد ، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی را داشته است. از مهمترین فاکتور های قابل ذکر در ساخت و تولید زیاد این نوع درب و پنجره. کیفیت ماندگار این محصول در برابر رطوبت ،حرارت ، ضربه و شرایط جوی مختلف است. که با گذشت زمان از مرغوبیت آن کاسته نمی شود.

درب آلومینیوم طرح چوب عایق صدا و آب

درب های آلومینیومی به دلیل جنسی که دارند. در مواجهه با شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم تر از درب های چوبی عمل می کنند.چراکه اجراهای چوبی بدلیل طبیعی بودن. نسبت به شرایط جوی مختلف از قبیل رطوبت ،خشکی ، گرمی و سردی و … آسیب پذیرترند و با گذشت زمان بسیار زودتر از جنس های مقاومی چون آلومینیوم کیفیت و زیبایی خود را از دست می دهند.
درب های آلومینیومی برای استفاده در محیط های بسیار مرطوب مانند حمام ، استخرها و سوناو… کاربرد دارند.
ویژگی مهم دیگر در درب آلومینیوم طرح چوب در تکنولوژی دکورال و رنگ های آن است. طرح ها متنوع از انواع درختان با تنوع رنگی بالا از روشن تا تیره قابل سفارش و ساخت است.

ویژگی های متمایز درب آلومینیوم طرح چوب


ضد آب
مقاومت و استحکام
طرح های متنوع
طول عمر ثبات رنگ و کیفیت
تجزیه پذیر
ضد آب بودن یکی از دلایل موثری است. که در استقبال فراوان قرار گرفته شدن. این نوع درب ها نقش بسزایی داشته است . به همین دلیل در ساخت درب سرویس های بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.در رنگهای مختلف قابل سفارش است.