خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

 درب دوجداره کشویی یو پی وی سی : درب دوجداره کشویی یکی از پرکاربردترین درب‌ها در ساختمان‌ها می‌باشد، حرکت این درب‌ها به صورت ریلی در راستای افقی بر روی غلطک‌هایی انجام می‌پذیرد.

ساختار این درب‌ها شامل؛ پروفیل UPVC، یراق آلات و شیشه می‌باشد

 

 

 

درب دوجداره کشویی یو پی وی سی

پروفیل

پروفیل در درب‌های دوجداره به عنوان نگهدارنده کلیه ملزومات یک درب، بسیار مورد اهمیت است. پروفیل قاب کشویی از ریل‌هایی تشکیل شده است که لنگه بازشوی آن با استفاده از غلطک‌هایی بر روی ریل‌ها حرکت می‌کند، این غلطک‌ها مابین پروفیل قاب کشویی و پروفیل لنگه کشویی قرار می‌گیرند که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می‌گردد.


یراق آلات

یراق آلات استفاده شده در درب دوجداره کشویی، علاوه بر دستگیره، لولا، زبانه و سیلندر، غلطک‌هایی نیز هستند که در زیر بازشوی درب قرار می‌گیرند. غلطک‌های مورد استفاده در این مدل درب‌ها، تمام وزن شیشه و لنگه بازشو را بر روی خود دارند. بنابراین این غلطک‌های کشویی در روان بودن حرکت بر روی ریل، تاثیر زیادی می‌گذارند. متاسفانه در برخی از موارد، مشاهده شده برای ارزان شدن قیمت درب کشویی از غلطک‌هایی استفاده می‌شود که کیفیت نامطلوبی دارند و با گذشت زمان موجب عدم کارکرد مناسب این درب‌ها می‌شوند، بنابراین در انتخاب شرکت‌ طرف قراردادمان باید بسیار دقیق باشیم.

شیشه

شیشه‌های دوجداره‌ای که برای ساخت درب کشویی به کار برده می‌شوند شامل دو عدد جام (شیشه) در اندازه‌های مختلف و با ضخامت‌های متفاوت می‌باشند که با انجام چندین مرحله به یکدیگر متصل می‌شوند و به همین دلیل آن‌ها را دوجداره می‌نامند.

مزایای درب‌های کشویی

راحتی در نحوه باز و بسته شدن درب‌ها
ایجاد کم‌ترین مزاحمت برای پرده‌ها
امکان ساخت آن در ابعاد و عرض زیاد


معایب درب‌های کشویی


عایق بندی کمتر آن نسبت به درب‌های سوئیچی یا بازشو
سختی تمیز کردن آن به نسبت به نسبت درب‌های بازشو
قیمت بیشتر به نسبت درب‌های بازشو


فضاهای پیشنهادی درب های کشویی


درب بالکن کشویی
درب تراس دوجداره