خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب و پنجره ترمال بریک رنگی و قیمت آن، پنجره ترمال بریک رنگی تولید شده با رنگ دکورال یا طرح چوب دارای تنوع بسیاری در طرح و مدل می باشد و مناسب جهت معماری های سنتی و ایرانی اسلامی می باشد. امروزه درب و پنجره های آلومینیومی به صورت‌های مختلفی در منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود . رنگ‌هایی که بر روی این نوع درب‌ها می‌زنند بسیار زیبا و باکیفیت هستند. و با توجه به نوع رنگ وسایر عوامل قیمت آنها متفاوت است.

درب و پنجره ترمال بریک رنگی و قیمت آن

 

درب و پنجره ترمال بریک رنگی و قیمت آن:

انواع رنگ در پنجره ترمال بریک رنگی:

پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر رنگ آمیزی و نحوه آن دارای تنوع بسیاری می باشد پنجره ترمال بریک رنگی  به ۳ صورت انادایز کردن، رنگ پودری و رنگ دکورال قابلیت و تنوع رنگ آمیزی دارد.

آنادایز کردن پنجره ترمال بریک:

به مجموعه عملیاتی گفته می شود  که بر روی پروفیل آلومیتیوم صورت می گیرد تا یک لایه ای از اکسید بر روی پروفیل کشیده شود تا باعث مقاومت در برابر خوردگی و خراش  گردد و همچنین پنجره ترمال بریک رنگی ظاهری زیبا پیدا می کند، عملیات آنادایزینگ کردن گفته می شود

رنگ آمیزی پودری پنجره ترمال بریک:

در تولید این نوع پنجره های ترمال بریک از پروفیل های آلومینیومی رنگ شده در داخل کوره های رنگ تا دمای حداقل ۲۰۰ درجه سانتی گراد استفاده می گردد.

رنگ آمیزی پودری آلومینیوم به این صورت است که پروفیل های آلومینیومی توسط نوار نقاله به داخل کابین پاشش منتقل می گردند، در داخل اینم کابین رنگ پودری بوسیله دستگاه های الکترواستاتیک باردار شده و به قطعات پاشیده می شود و سپس پروفیل ها در کوره پخت رنگ قرار می گیرند از جمله مزایای رنگ پودری می توان به قابلیت اجرا در تمام سطوح پنجره ترمال بریک رنگی ، تنوع رنگ، سازگاری با محیط زیست، کیفیت و استحکام بالا اشاره کرد.

پنجره ترمال بریک با رنگ آمیزی دکورال:

این رنگ گونه ی از رنگ آمیزی پودری می باشد که پس از پخت رنگ در داخل کوره الکترواستاتیک عملیات دمورال بر روی پروفیل آلومینیوم صورت می پذیرد.

پنجره ترمال بریک رنگی تولید شده با رنگ دکورال یا طرح چوب دارای تنوع بسیاری در طرح و مدل می باشد و مناسب جهت معماری های سنتی و ایرانی اسلامی می باشد.

امروزه درب و پنجره های آلومینیومی به صورت‌های مختلفی در منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود . رنگ‌هایی که بر روی این نوع درب‌ها می‌زنند بسیار زیبا و باکیفیت هستند.

رنگ‌های این نوع درب بسیار زیاد است و هر رنگی قیمت مناسب خودش را دارد و می‌توان گفت قیمت انها متفاوت است . رنگ‌هایی که بسیار زیاد طرفدار دارند مثل : آبی ، دودی ، قرمز ، سبز و زرد . وسایلی که در آلومینیوم به کار رفته است : یعنی مثل نوع رنگ ، وسایل برش آلومینیوم ، نوع جنس به کار رفته و تمام این نوع عوامل در قیمت محصول تاثیر دارد .