خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب و پنجره شیشه های رنگی دوجداره عایق : درب و پنجره با شیشه های رنگی برای همه ما یادآور معماری اصیل و جذاب ایرانی در دوره های تاریخی گذشته است. پنجره هایی که در مساجد و خانه های کهن ایرانی به فراوانی به چشم می آیند و هنگامی که نور خورشید با آن ها برخورد می کند، نقشی از طرح و رنگ های خیره کننده را بر روی زمین می اندازند.

 

درب و پنجره شیشه های رنگی دوجداره عایق

شیشه دوجداره رنگی در طراحی های خاص بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر ویژگی های فیزیکی پنجره دوجداره رنگی همانند شیشه دوجداره معمولی است با این تفاوت که رنگ های آن در طیف متنوعی قرار دارند.

انواع شیشه دوجداره رنگی

شیشه دوجداره رنگی مانند بسیاری دیگر از شیشه ها دارای انواع مختلف برای کاربرد های متفاوت است. در این با چند نوع از پرکاربرد ترین این شیشه ها آشنا خواهیم شد.

شیشه های رنگی دوجداره ساده

شیشه های دوجداره رنگی ساده از یک شیشه ساده و یک شیشه به شکل رنگی ساده تشکیل می شود. همچنین باید بدانید که شیشه های دوجداره رنگی از هر دو طرف فضای داخلی و خارجی قابل مشاهده هستند. شیشه دوجداره رنگی ساده بیشتر در نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان نمونه، می توان به اجرای پارتیشن های شیشه ای رنگی اشاره کرد که در واقع هم در ساختمان مسکونی و هم در ساختمان اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه های دوجداره رنگی رفلکس

شیشه دوجداره رنگی رفلکس از یک شیشه ساده و یک شیشه رفلکس رنگی 4 میل یا 6 میل تشکیل می شود. خصوصیت اصلی این نوع شیشه دوجداره این است که از بیرون نمی توان فضای داخلی شیشه دو جداره رنگی ساختمان را مشاهده نمود.

شیشه های رنگی دوجداره سکوریت

در اکثر ساختمان های لوکسی که در حال حاضر ساخته می شود، سازندگان و طراحان برای شیشه نمای ساختمان ازسکوریت دوجداره شده استفاده می کنند.

در این شرایط همان طور که مشخص است، مقاومت شیشه بسیار بیشتر خواهد بود.

همچنین خطرات احتمالی هم به مراتب کمتر می شود، چرا که مقامت شیشه دوجداره رنگی سکوریت شده چیزی حدود 40 درصد بیش تر از شیشه های دوجداره رنگی معمولی است و به همین دلیل هم در ساختمان هایی که پنجره هایی با ابعاد بزرگ دارند از شیشه سکوریت استفاده می گردد.

درب و پنجره با شیشه های رنگی لمینت

در اجرای پروژه هایی همچون نرده شیشه ای و بالکن شیشه ای برای ایجاد نمای زیباتر می توان از شیشه های سکوریت رنگی لمینت شده استفاده نمود. به این صورت که به راحتی می توان رنگ های استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی را با یکدیگر هماهنگ کرد.

کاربردهای شیشه رنگی

استفاده در پنجره های نمای ساختمان
استفاده در ساخت آکواریوم های خانگی
استفاده در ساخت پارتیشن های شیشه ای
استفاده در پنجره های دوجداره نمای ساختمان
استفاده در نورگیرهای ساختمان
استفاده در آزمایشگاه ها