خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

، بارزترین تفاوت بین پنجره های نرمال و ترمال این می باشد که پنجره های ترمال بریک از ورود گرما و سرما به منزل یا ساختمان جلوگیری می کنند. این جلوگیری توسط جدار خارجی انجام می شود. آلومینیوم دارای ضریب حرارتی بسیار بالایی است این عامل و هم چنین دو جداره بودن شیشه ها موجب عدم انتقال گرما و سرما خواهد شد. این نوع از پنجره ها رسانش گرما و سرما و صوت را به صفر رسانده اند. پلی آمید به کار رفته در این نوع از پنجره ها استحکام و طول عمر آن ها را تا اندازه زیادی بالا خواهد برد.

 

درب و پنجره های ترمال بریک و تفاوت آن با نرمال

 

درب و پنجره های ترمال بریک و تفاوت آن با نرمال

در و پنجره دوجداره نرمال :

در دهه اخیر نوع جدیدی از پروفیل جهت تولید در و پنجره آلومینیومی با طراحی خاص و اختصاصی و محاسبات فنی مهندسی ، با ورود مستقیم پروفیل و یا با استفاده از تکنولوژی ساخت و انجام مهندسی معکوس ، جایگزین در و پنجره سنتی آلومینیومی شده که علیرغم ظرافت ، زیبایی و دوام به دلیل طراحی خاص مهندسی سبک بوده و به سبب استفاده از قطعات و یراق آلات مخصوص ، نیازی به تقویت با میلگرد ندارد. از امتیازات برجسته سیستم های اختصاصی ، مقاومت آن ها در برابر عوامل جوی ، باران و بادهای شدید و نداشتن لرزش است. آب بندی و هوابندی کامل و جمع نشدن آب در هنگام بارندگی و گرد و غبار در لبه پنجره ها ، از ویژگی های این محصول می باشد که به آسانی و سریع می توان آن ها را تمیز کرد. در ادامه به تفاوت پنجره آلومینیومی ترمال بریک با نرمال می پردازیم

در و پنجره دوجداره ترمال :

ترمال بریک به فرآیندی گفته می شود که در آن یک تیغه پلی آمید به هم متصل می شود. با این تیغه دو مقطع پروفیل جدا از هم و به وسیله تیغه پلی آمید به هم متصل می شوند. این لاستیک در پنجره های آلومینیومی باعث می شود انتقال سرما و گرما و لرزش به حداقل برسد و همچنین امکان دو رنگ کردن پنجره در نمای داخل و خارج را به وجود می آورد.

تفاوت پنجره آلومینیومی نرمال و ترمال بریک

پنجره ی آلومینیومی غیر ترمال بریک به دلیل استفاده یکپارچه از آلومینیوم دارای ظرافت بیشتری می باشد و هزینه ی مقرون به صرفه تری دارد. تفاوت پنجره های ترمال و نرمال در دوجداره بودن و دیگر مزایایی می باشد که این نوع نسبت به نرمال دارد. البته لازم به ذکر است که قیمت پنجره ی آلومینیومی ساده بسیار کمتر از این نوع می باشد.

اگر تنها مسئله قابل اهمیت در انتخاب پنجره ی ساختمان، هزینه ی آن می باشد پنجره ی آلومینیومی ساده می تواند گزینه ی خوبی باشد. جنس و نوع پنجره نقش بسیار مهمی در اتلاف انرژی ساختمان دارد.

یکی از خاصیت های مهم پنجره های ترمال بریک آلومینیومی این است که مانع اتلاف انرژی می شود، برخلاف بقیه پنجره های آلومینیومی نرمال که این خاصیت را ندارند

. در هر دو حالت پنجره های نرمال و ترمال بریک ویژگی هایی همچون : استفاده از رنگ های مختلف، عدم تاثیر گذاری شرایط محیطی همچون آفتاب و رطوبت در شکل ظاهری، استقامت بسیار بالای فلز آلومینیوم، غیر قابل اشتعال بودن (مگر در دماهای بالای ۹۰۰ درجه) رعایت می شود. در حالت ترمال بریک که بهترین نوع پنجره دو جداره می باشد ضریب انتقال حرارت به حداقل می رشد. به علت ضریب انتقال حرارت بالای آلومینیوم، این فلز گرما و سرما را به راحتی منتقل می کند. در پروفیل آلومینیومی ترمال بریک، دو قطعه آلومینیوم توسط تیغه های پلی آمید به هم متصل و دوجداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت دراین نوع پروفیل می شود.