خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

مدل پنجره آلومینیوم ترمال بریک و تیپ بندی آن بسیار متنوع می باشد در آلومینیوم تنوع پروفیل بسیار زیاد است،در پروژه های مختلف از لحاظ زیبایی و کارایی نیاز است از تیپ های مختلفی از پروفیل آلومینیوم استفاده شود تا بتوان نیاز هر سازنده ای را نسبت به ساختمان در حال اجرای آن برطرف نمودترمال بریک کشویی از مهم ترین پنجره های آلومینیومی این روزها می باشد. پنجره های آلومینیومی بیشتر از هر چیزی به خاطر نمای بصری زیبایی که دارند، مورد پسند متقاضیان قرار می گیرند.

درب و پنجره های ترمال بریک کشویی در کرج،

 

درب و پنجره های ترمال بریک کشویی در کرج

مدل پنجره آلومینیوم ترمال بریک و تیپ بندی آن بسیار متنوع می باشد

در آلومینیوم تنوع پروفیل بسیار زیاد است،در پروژه های مختلف از لحاظ زیبایی و کارایی نیاز است از تیپ های مختلفی از پروفیل آلومینیوم استفاده شود تا بتوان نیاز هر سازنده ای را نسبت به ساختمان در حال اجرای آن برطرف نمود.

پنجره ترمال بریک کشویی:

در این سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک با بکارگیری از تسمه‌های پلی‌آمید که از الیاف شیشه متراکم و با قابلیت تحمل بار و فشار و حرارت ۳۰۰ درجه سانتیگراد می‌باشد این امکان را برای جداسازی لایه داخلی انواع پروفیل آلومینیومی از لایه خارجی آن که ایجاد عایق مناسب حرارتی خواهد بود را فراهم می‌سازد.

ترمال بریک کشویی از مهم ترین پنجره های آلومینیومی این روزها می باشد. پنجره های آلومینیومی بیشتر از هر چیزی به خاطر نمای بصری زیبایی که دارند، مورد پسند متقاضیان قرار می گیرند. اما آن چه که موجب احساس رضایت خاطر این افراد می شود کیفیت و ساختار بی نظیر این پنجره های آلومینیومی جدید است. به طور کلی این نسل از پنجره های آلومینیومی علاوه بر آن که از عایق پذیری حمایت می کنند، دارای طول عمر طولانی ای نیز می باشند.

پنجره ترمال بریک کشویی از باکیفیت ترین تیغه های پلی آمید بهره مند می باشند. این تیغه ها که از جنس شیشه متراکم می باشند به پنجره ها امکان تحمل فشار و بار و همچنین مقاومت تا دماهای 300 درجه سانتیگراد را اضافه میکنند.

سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی توسط متخصصات در حوزه پنجره ترمال بریک طراحی گشته است و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی گشته است و این مدل از پنجره ها دارای استحکام بالایی می باشند و بسیار سبک می باشند و از کیفیت مناسب هوابندی و آب بندی برخوردار است.

تکنو آلومینیوم توسط متخصصان با تجربه ایرانی که به سیستم های روزدنیا آشنایی کامل دارند طراحی می شود.این سیستم ها به گونه ای طراحی شده که سبک بوده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و ازکیفیت مناسب هوا بندی و آب بندی است.  پنجره های کشویی در  ۳ تیپ   می گردد. پنجره کشویی ترمال بریک به صورت دو، سه و چهار لنگه وحتی بیشتر تولید می شوند.