خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

درب و پنجره های ترمال ریک در  کرج، درب و پنجره‌های ترمال بریک از فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، که برای افزایش بهره‌وری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، پنجره‌هایی هستند که در ساخت ‌آن‌ها از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است. این پنجره‌‌ها دارای یک مانع بین قسمت‍‌های داخلی و خارجی هستند، تا از هدر رفتن انرژی حرارتی از طریق آلومینیوم جلوگیری کنندترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چارچوب سازه‌ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

درب و پنجره های ترمال بریک در کرج

درب و پنجره های ترمال ریک در  کرج

ترمال بریک چیست؟

ترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چارچوب سازه‌ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلومینیوم رسانای خوبی از گرما و سرما است و می‌‌تواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درب از دست بدهد، یا به دست آورد. مقاومت بالا و سختی زیاد آلومینیوم باعث شده است، که این فلز به عنوان ماده اولیه در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار بگیرد. اما رسانا بودن زیاد آلومینیوم ایراد بزرگ این فلز برای استفاده از آن در ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی به حساب می‌آید.

درب و پنجره‌های ترمال بریک از فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، که برای افزایش بهره‌وری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، پنجره‌هایی هستند که در ساخت ‌آن‌ها از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است. این پنجره‌‌ها دارای یک مانع بین قسمت‍‌های داخلی و خارجی هستند، تا از هدر رفتن انرژی حرارتی از طریق آلومینیوم جلوگیری کنند.

کاهش معایب انواع درب و پنجره آلومینومی با مرور زمان:

درب و پنجره های آلومینومی نیز مانند هر تکنولوژی جدیدی که به منظور کاهش معایب نمونه های پیشین خود می آید خود دارای معایبی هست که به مرور زمان اصلاح می شوند و به کمال می رسند. درب و پنجره های آلومینیومی نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

نسل اول: نسل اول درب و پنجره های آلومینومی در حقیقت نیمه آلومینیومی نیمه فلزی بودند زیرا آنها توسط میلگرد به هم متصل می شدند و عملا امکان دو جداره کردن انواع درب و پنجره ها نبود.

نسل دوم: نسل دوم درب و پنجره های آلومینومی در تکمیل نسل اول به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی حرارتی توسعه یافت و به استفاده از شیشه های دو جداره در چهارچوب های آلومینیومی جامع عملا پوشاند.

نسل سوم: در این نسل از درب و پنجره های آلومینومی مشکل نبادل حرارتی بالا بین محیط داخلی و خارجی ساختمان برطرف شد و درب و پنجره های آلومینومی ترمال بریک عملا پا به عرصه صنعت درب و پنجره سازی آلومینومی راه یافتند.

چهارچوب های نسل سوم که به صورت علمی تر پروفیل های آلومینیومی نامیده می شوند یک لایه لاستیک از جنس پلی آمید است که عملا پروفیل درب و پنجره های آلومینومی را به شکل دوجداره در آورده است. این لایه پلی آمیدی در بین دو تیغه آلومینیومی توسط دستگاههای پرس، پانچ می شوند که علاوه بر مزیت کاهش انتقال حرارت از ورود صدا نیز جلوگیری می کند و به نوعی عایق صدایی هم محسوب می شود. لاستیک پلی آمیدی مورد استفاده در درب و پنجره های آلومینومی ترمال بریک در حقیقت الیاف متراکم شده شیشه ای هستند توان تحمل فشار و حرارت را دارا می باشند.