خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

دستگیره فلزی درب ضد سرقت یو پی وی سی:یکی از روش‌های محافظت از خانه یا محل کار نصب درب ضد سرقت است. اگر بنا به دلایلی تصمیم گرفته‌اید درب ضد سرقت را عوض کنید، باید بدانید که علاوه بر بحث امنیتی، زیبایی دستگیره در هم از اهمیت زیادی برخوردار است.گاهی اوقات گیر کردن کلید داخل درب یا فرسودگی و خراب شدن دستگیره درب باعث می‌شوند تا نیاز باشد نسبت به تعویض و نصب دستگیره درب ضد سرقت اقدام کنید

دستگیره فلزی درب ضد سرقت یو پی وی سی

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت در مقابل در‌های معمولی از امنیت بیشتری برخوردار هستند و اجازه ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان را نمی‌دهند. قفل، جنس در، ساختار در، میله و پیچ‌و‌مهره آن با درب معمولی متفاوت‌ است.

انواع دستگیره درب ضد سرقت

1. دستگیره درب ضد سرقت ترک


این نوع دستگیره‌ها در برابر ضربه و استفاده زیاد مقاوم هستند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. کاله و داف از معروف‌ترین برندهای دستگیره‌های ترک هستند. اگر می‌خواهید امنیت ساختمان را بالا ببرید بهتر است از دستگیره درب ضد سرقت ترک استفاده کنید

2. دستگیره درب ضد سرقت ایرانی


اگر قیمت برای شما اهمیت دارد، دستگیره ضد سرقت ایرانی انتخاب مناسبی است اما کیفیت خوبی ندارند. این نوع دستگیره به دو دسته ثابت و دو تکه تقسیم می‌شوند. معمولا برای ورودی آپارتمان‌ها از دستگیره ثابت استفاده می‌شود. این نوع دستگیره از بیرون باز نمی‌شود بلکه پیچ روی در از داخل ثابت می‌شود. اما در دستگیره‌های دو تکه، دستگیره سمت بیرون ثابت است و دسته و قفل به صورت جداگانه روی درب نصب می‌شوند.

3. دستگیره درب ضد سرقت توپی

دستگیره درب ضد سرقت توپی بیشتر به صورت ثابت روی در قرار می‌گیرد. این نوع دستگیره‌ها در مدل‌های متنوعی از جمله فلزی، سرامیکی و شیشه‌ای طراحی شده‌اند که زیبایی درب شما را دوچندان می‌کنند.

4. دستگیره درب ضد سرقت الکترونیکی

رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا دستگیره درب ضد سرقت هوشمند و الکترونیکی جایگزین بسیاری از دستگیره‌ها شوند. احتمالا این نوع دستگیره‌های الکترونیکی که در حین زیبایی، امنیت بالایی دارند، در محل کار دیده‌اید. شما می‌توانید در ساختمان یا محل کار خود از انواع مختلف این درب‌ها مانند کارتی، اثر انگشت و کد استفاده کنید چراکه این دستگیره‌ها ضد سرقت و هک هستند.

 5. دستگیره سلطنتی درب ضد سرقت

این نوع دستگیره‌ها در حین مدرن بودن، بسیار ساده هستند. اگر درب ضد سرقت شما برجسته است، می‌توانید از مدل‌های مختلف دستگیره سلطنتی استفاده کنید.

6. دستگیره درب ضد سرقت پلاک

دستگیره درب ضد سرقت پلاک یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های دستگیره درب هستند. جنس و مدل‌های متنوعی از این نوع دستگیره در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به درب ضد سرقت خود از آن‌ها استفاده کنید.