خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

شیشه سه جداره لمینت مخصوص نشکن : شیشه‌ سه جداره لمینیت به نوعی شیشه سکوریت گفته می شود که نسبت به شیشه های چند جداره دیگر و شیشه های معمولی برابر فشار  ضربه دارای ایمنی بیشتری است ، همچنین شیشه های معمولی در اثر شکستن به قطعات درشت خرد میشوند که باعث خسارات بسیار زیادی می شوند ، اما شیشه های سکوریت  یا همان شیشه های سه جداره و جند جداره لمینیت نسبت به شیشه های معمولی کاملا متفاوت عمل میکنند و وضعیت بسیار بهتری را دارند و در اثر شکست به قطعات ریز و کوچکی درمی آیند که خطر جانی ندارند.



شیشه سه جداره لمینت مخصوص نشکن

 شیشه های سه جداره لمینیت دارای چند ویژگی بسیار مهمی هستند که برتری خود را نسبت به شیشه های معمولی ثابت میکنند که در این شیشه ها دو یا چند لایه شیشه به کار رفته است و میان لای های پلیمری قرار گرفته است که باعث میشوند شیشه ها در مواقع شکسته شدن به تکه های ریز دربیایند و تکه های شکسته میان لایه چسبیده تا شیشه بیشتر یکپارچکی خود را حفظ کند.

همچنین شیشه های سه جداره لمینیت در دارای سه ویژگی بسیار مهم نیس می باشند که : مقاوم در برابر حرارت ، کاهش آلودگی صوتی و مقاومت بسیار بالا می باشد که در اثر هر ضربه ای نمیریزد و در چسبیده به طلق باقی میماند و همچنین میزان صوت عبوری از شیشه را در محدوده فرکانسی را بسیار کاهش میدهد و بعضی از شیشه های لمینیت نیز 99 درصد از عبور اشعه فرا بنفش نور خورشید نیز جلوگیری میکند.

شیشه سه جداره لمینت مخصوص

شیشه معمولی یا پنجره دوجداره به راحتی می شکند. شیشه نشکن هر چند قوی تر است لیکن آن هم تحت فشارهای بزرگتر خواهد شکست . اما شیشه سه جداره لمینیت که از سه یا چند شیشه و طلق PVB (پلی وینیل بوتیرال) تشکیل می شود از نظر مقاومت در برابر ضربه در سطح بسیار بالاتری قرار دارد. با تغییر در تعداد لایه ها و ضخامت آنها انواع گوناگونی از شیشه های لمینیت با توجه به کاربردهای مختلف می توان تولید نمود. یکی از عایق ترین نوع های شیشه ها در برابر صوت، شیشه های لمینیت میباشد . اگر در تولید شیشه سه جداره لمینیت از pvb مخصوص و استاندارد استفاده شده باشد این شیشه توانایی این را دارد که امواج ماورای بنفش را از خود عبور ندهد و یا حتی تا ۸۰ درصد در برابر صوت و انرژی عایق گردد.