خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره upvc : می دانید که امروزه عایق بندی ساختمان یکی از مسائلی ست است که اغلب افراد به آن توجه دارند. و سعی دارند که منزل خود را عایق کنند تا علاوه بر داشتن آسایش از هزینه های خود ازجمله هزینه های ناشی از اتلاف انرژی نیز بکاهند. بهتر است بدانید که بهترین راه حل عایق بندی ساختمان استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است.


عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره upvc

عایق بندی و آب بندی پنجره های دو جداره upvc ثابت

این نوع پنجره ها بهترین عایق صدا،دما و رطوبت بوده و با توجه به مهندسی و نوع ساخت در صدر پنجره های یو پی وی سی در امر عایق بندی محسوب میشود.

عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره upvc تک حالته

پنجره های تک حالته نیز یو پی وی سی از نظر عایق بندی در مقایسه با پنجره های ثابت کمبودی نداشته و تنها تفاوت ان در یراق الاتی است که در این نوع پنجره یو پی وی سی به کار رفته است، اما به علت باز و بسته شدن و احتمال خارج شدن از رگلاژ، احتمال کم شدن عایق و افزایش درز وجود دارد.

عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره upvc دو حالته

هنگامی که طراحی و ابزار یک الویت است  پنجره دو جداره upvc دوحالته راه حلی مناسب بشمار می رود. یراق آلات دوحالته  پنجره یو پی وی سی این امکان را به شما میدهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده کنید. در حالت بازشو از بالا لولای خاص، این پنجره را در شیبی ملایم قرار داده تا بدون جابجایی پرده و دیگر وسایل، ورود و خروج جریان ملایم هوا را داشته باشیم. عایق بندی و آب بندی پنجره UPVC دوحالته با پنجره دوجداره ثابت یکسان است  و تنها تفاوت ان در باز و بسته شدن ان است.

عملکرد پنجره دوجداره دو حالته upvc بسیار آسان بوده و با یک دستگیره می توان هردو حالت بازشو را استفاده کرد کافیست دستگیره را بچرخانید. هنگامی که دستگیره به سمت پایین باشد، درب یا پنجره دو جداره قفل می باشد و برای بازشدن از بغل این پنجره کافیست جهت دستگیره را به حالت افقی در بیاورید، در انتها برای حالت بازشو از بالا کافیست دستگیره را به سمت بالا بچرخانید.

عایق بندی و آب بندی پنجره های دوجداره

اگر لاستیکهای آبندی پنجره های دوجداره upvc شما از نوع EPDMM  می باشد، بیشترین عمر مفید را خواهد داشت و همیشه تازگی آن مشهود است فقط کافیست شما هر چند ماه یکبار با یک دستمال بسیار نمناک گرد و غبار را از روی آن پاک کنید و اگر پنجره های شما دارای لاستیکهای سر خود است گه قاعدتا از نوع PVCاست (که نسبت به لاستیک EPDMمقاومت و طول عمر کوتاهی دارند) هرچند ماه یکبار با دستمال آغشته به آب و صابون می توانید آن را تمیز کنید این کار باعث طراوت بیشتر لاستیک آبندی می شود.

بعد از نصب کامل پنجره های دوجداره یو پی وی سی در صورت اتمام کلیه امور ساختمانی ( نقاشی و آهنگری و ….) لیبلهای محافظ بر روی پروفیل را بردارید، این حساسیت در قبال لیبلهای محافظ بیرونی پنجره بیشتر است چون در صورت ماندگاری زیاد و تابش خورشید بر روی لیبل محافظ دچار تغییر رنگ شده و ترک می خورد و جدا کردن آن از پنجره دوجداره یوپی وی سی بسیار سخت و در برخی موارد غیر ممکن می شود.