خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

فروش پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک با برترین کیفیت درکرج , پروفیل آلومینیوم ترمال بریک دارای ویژگی های بسیار زیادی میباشد و یکی از دلایل تولید پروفیل آلومینیوم ترمالبریک در ساخت انواع مدل پنجره دوجداره، وجود پارامتر های مثبتی است که این فلز را نسبت به سایر مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پنجره ها ممتاز می کند. اما از آنجا که آلیاژ آلومینیوم یک فلز است، انتقال حرارت نسبتاً سریع میباشد، بنابراین وقتی اختلاف دمای بین فضای داخلی و فضای بیرون زیاد باشد، انواع آلیاژهای آلومینیوم می توانند به پلی برای انتقال حرارت تبدیل شوند.

فروش پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک با برترین کیفیت درکرج

فروش پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک با برترین کیفیت درکرج

پروفیل آلومینیوم پنجره ترمال بریک باعث شد که یکی از مشکلات اساسی در پنجره ها ی آلومینیومی قدیمی رفع شود. اما رسانا بودن قاب پنجره نیز ٢٠ درصد از اتلاف انرژی را شامل می شود و بیشترین تاثیر را شیشه ها دارند. این مسئله پیش زمینه طراحی و تولید پروفیل آلومینیوم ترمال بریک بود که با شکست حرارتی مانع انتقال حرارت به خارج از ساختمان شود. همچنین این تفاوت دما می توانست باعث تعریق و نفوذ هوای مرطوب به فضای میانی دو جداره پنجره شود. که علاوه بر ایجاد بخار درون پنجره باعث ایجاد لک برروی آن نیز خواهد شد.

برتری پروفیل آلومینیوم ترمال بریک نصبت به یو پی وی سی


پروفیل آلومینیوم پنجره به دلیل سهولت در ساخت، شکل پذیری و همچنین مقاومت و دوام آن در میان سازندگان و مصرف کنندگان بسیار محبوب است. پروفیل آلومینیوم ترمال بریک بگونه ای در درب و پنجره آلومینیوم طراحی و ساخته شده است که می‌تواند با مزایای پنجره های یو پی وی سی رقابت کرده و حتی از آن برتری یابد. ازجمله مزایایی که می‌توان به آن اشاره کرد امکان اجرای خدمات رنگ پودری درب و پنجره آلومینیومی است که در پنجره‌های یو پی وی سی وجود ندارد. همچنین امکان انادایز کردن پروفیل آلومینیوم باعث استحکام و دوام آنها در برابر خوردگی شده و به ما امکان رنگ آمیزی آن را نیز می دهد.

مزایای در و پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک
 

  • پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها استفاده میشود دارای محفظه های متعدد با ضخامت های مورد نیاز میباشد که میتوان جهت عایق بندی از آنها استفاده نمود. این پروفیل ها مقاومت پنجره را بالا میبرند و باعث ایجاد درزبندی قوی در آن میشود.
  • در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک, شیشه های دو جداره در محفظه ی میانی پروفیل ها قرار داده میشوند که این امر باعث عایق بندی کامل شیشه ها میشود.
  • این نوع پنجره ها دارای تنوع رنگ, فرم و یراق آلات میباشد و نیازهای یک ساختمان را در خصوص نصب پنجره مناسب برآورده میکند.
  • پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در برابر عوامل محیطی مانند باران, برف, تابش نور خورشید, گرد و غبار و … مقاوم میباشند و تغییر رنگ و شکل نمیدهند.
  • این پنجره ها وزن بسیار سبکی دارند اما در عین حال در برابر وزش باد مقاوم هستند.