خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

فروش پنجره آلومینیومی ترمال بریک با بهترین کیفیت در کرج ,پنجره های دوجداره ترمال بریک در رنگ های مختلفی قابل ارائه میباشد و کاربری تزئینی دارند. این می تواند منجر به رنگ های مختلف سطوح داخلی و خارجی درب و پنجره های آلومینیومی شود، ارجحیت مشتریان را از نظر جلوه رنگ برآورده کند و الزامات طراحی فردی معماران را برآورده سازد. پنجره های ترمال بریک نسل جدید پنجره های آلومینیومی هستند.

فروش پنجره آلومینیومی ترمال بریک با بهترین کیفیت در کرج

فروش پنجره آلومینیومی ترمال بریک با بهترین کیفیت در کرج

پنجره دو جداره ترمال بریک با ظاهر شیک و چشمگیری که دارد، از معروف پنجرترین ه های آلومینیومی این روزها محسوب میشود. پنجره ماندگار یکی از مرجع ترین مراکز تولید پنجره آلومینیومی ترمال بریک در کشور می باشد که از تجربه ای 40 ساله برخوردار است.

مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک


امروزه مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک باعث شده است که استفاده از پنجره های دوجداره و سه جداره جهت جلوگیری از نفوذ سرما و عایق بندی صوتی بسیار گسترده شود. استفاده از دو لایه شیشه نیازمند قابی مقاوم و محکم خواهد بود تا بتواند وزن و قطعات مورد استفاده را به خوبی کنترل کند. در میان انواع قاب ها، پنجره آلومینیوم ترمال بریک ویژگی های لازم را دارد. توانایی نگهداری وزن بالا در عین حال ظرافت ظاهری و زیبایی بصری باعث شده است که اغلب برای شیشه های دوجداره از قاب آلومینیومی استفاده کنند. در این میان استفاده از ویژگی ترمال بریک می تواند عایقبندی پنجره ها را تا حد زیادی بالا ببرد. با جدا کردن قاب پنجره به دو قطعه داخلی و خارجی جداگانه و اتصال آن با ماده غیررسانایی همچون پلی آمید انتقال گرما را کاهش داده و وقفه های حرارتی بوجود می آورد که می تواند انتقال گرما را تا هزار برابر کاهش دهد. این حالت در پنجره های آلومینیومی دوجداره باعث ایجاد عایقی قوی در ساختمان ها می گردد. استفاده از موانع حرارتی در پنجره های آلومینیومی، جریان گرما را کاهش می دهد که یکی از مهمترین مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی است.

یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک تشکیل شده است از :

 

  • پروفیل آلومینیوم آنادایز شده یا دکوراتیو و یا رنگ پودری شده.
  • یراق آلات و متعلقات آن
  • پلی آمید جهت ترمال بریک کردن پروفیل آلومینیوم
  • لاستیک های epdm جهت آب بندی و هوابندی
  • شیشه دوجداره.  پس جهت محاسبه قیمت یک پنجره آلومینوم باید هزینه تمام قسمت ها جداگانه محاسبه و بعلاوه عدد مریوط به هزینه تولید گردد.