خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

فروش پنجره یو پی سی وین تک کلنگی: پنجره کلنگی وین تک دوجداره را گاهی با عنوان لولایی هم شناخته میشوند.باز شوی این محصول قابلیت باز شدن از سمت بالا و یا پایین و همچنین رو به داخل و یا خارج محل را دارد. این موضوع با توجه به جهت نصب پنجره متغیر خواهد بود. لذا باید توجه داشت که به هر صورت که این پنجره را نصب می کنید، تنها در همان جهت امکان باز شدن آن وجود دارد. ازاین پنجره ها معمولا برای سرویس های بهداشتی و راه پله ها استفاده می کنند. به جهت امکان ورود نور و جا به جایی هوا می توانید آنها را در هر محلی که  به نور یا تهویه نیاز دارید نصب کنید



فروش پنجره یو پی سی وین تک کلنگی

پنجره های کلنگی وین تک دارای ابعاد مختلفی بوده لذا از این جهت بسیار منعطف می باشند. قیمت مناسب محصول و استفاده از بهترین مواد اولیه در این محصول، آنرا به یکی از برترین محصولات پنجره ماندگار بدل کرده است.

پنجره کلنگی یو پی وی سی

پنجره کلنگی upvc (یا همان پنجره های لولایی) وین تکهمانطور که در بالا هم گفته شده، قابلیت این را دارد که از چهار جهت باز شود. البته باید در انتخاب جهت بسیار هوشمندانه عمل کنید. چرا که تغییر جهت باز شدن آن نیازمند کار تخصصی یک نصاب بوده و خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید. البته این موضوع نباید چندان شما را نگران کند، چرا که یک نصاب حرفه ای به سرعت قادر خواهد بود این کار را برای شما انجام دهد. البته این موضوع در نوع دو حالته آن دیگر وجود نخواهد داشت. در صورتی که ممکن است بخواهید پنجره را از دو جهت باز کنید، می توانید از پنجره های کلنگی دو حالته استفاده کنید.

 

سیستم سش بازشوی این پنجره ها بسیار قدرتمند بوده و می تواند به خوبی وزن پنجره را تحمل کند و در طول زمان هیچ تغییری را در کیفیت مشاهده نخواهید کرد. این پنجره ها برای مکان هایی که نیاز به دید بیرون داشته باشند مورد استفاده قرار نمی گیرند. در صورتی که نیاز به این موضوع دارید، می توانید از سایر محصولات که برای نیاز شما طراحی شده اند استفاده کنید.

کاربردهای پنجره کلنگی upvc

پنجره کلنگی یو پی وی سی معمولا تنها برای مکان هایی به کار می رود که تنها نیاز به تهویه و عبور هوا وجود دارد. به همین منظور بیشتر از این پنجره ها در مکان هایی همچون راه و پله ها، سرویس های بهداشتی و حمام، آشپزخانه و یا هر مکان دیگری که تنها نیاز به تهویه هوا دارد استفاده می شوند. این پنجره ها به شما امکان این را می دهند که هم بتوانید تهویه هوا داشته باشید و هم محلی برای نورگیری.

فروش پنجره یو پی سی وین تک

دستگیره پنجره کلنگی یو پی وی سی

دستگیره پنجره های دوجداره کلنگی در دو حالت قرار می گیرند. به این صورت که در یک حالت پنجره شما قفل بوده و در حالت دیگر می توانید آنرا باز کنید. البته این موضوع تنها برای نوع تک حالته می باشد و ممکن است بر اساس نوع پنجره کلنگی این موضوع متفاوت باشد. جنس مواد به کار رفته در دستگیره بسیار مهم می باشد، چرا که در اثر تماس مستقیم و همیشگی با شما بوده و باید بتواند فشار وارد شده از سوی دست را به خوبی تحمل کند.