خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت توری درب تراس و بالکن کشویی :همه ما عاشق این هستیم که در تابستان از نسیم خنک استفاده کنیم. پطبیعتا باز کردن درب بالکن انتخاب بسیار بهتری برای ورود بهتر باد خنک به فضای داخلی منزل است. اما مشکل بزرگی که وجود دارد، این است که به محض باز کردن درب تراس، حشرات موذی وارد منزل می شوند و کاری می کنند که از خیر نسیم خنک بگذریم. در همین نقطه اهمیت نصب توری برای بالکن و ساخت توری تراس مشخص می شود.

قیمت توری درب تراس و بالکن کشویی

انواع  توری برای در بالکن

مدل پلیسه: این نوع توری که به آن توری آکاردئونی یا توری مش هم گفته می شود، خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد و می تواند به عنوان نصب توری آکاردئونی بالکن استفاده شود.

مدل مگنتی یا آهن ربایی: این نوع توری معمولا دو تکه است و بین این دو تکه آهنربا وجود دارد که شما هر زمان از درب عبور می کنید، آهنرباها مجددا به هم متصل شده و مانع ورود حشرات می شوند. به نصب توری تراس آهنربایی، توری مجیک مش هم گفته می شود.

مدل رولینگ: این نوع توری به صورت افقی و عمودی موجود است و توری را به راحتی می توانید جمع کنید تا از درب بالکن خارج شوید. این نوع توری توری تراس و بالکن مناسب است اما کار با آن ممکن است کمی سخت باشد.

اندازه توری درب بالکن

سایز توری درب بالکن، بستگی به نوع درب دارد و باید بر این اساس اندازه گیری شود. مثلا اگر بخواهید از توری های متحرک استفاده کنید، باید داخل درب را اندازه بگیرید تا بتوانید قاب توری بالکن را متناسب با آن سایز ساخته و به راحتی آن را نصب کنید.

اما برای ساخت توری لولایی برای تراس ، باید اندازه چارچوب در باشند تا بتوانند به خوبی تمام قسمت ها را پوشش دهند و از ورود حشرات جلوگیری کنند.

 

قیمت توری درب بالکن (تراس)  به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت توری درب تراس به موارد متعددی بستگی دارد. هزینه ای که برای توری در تراس پرداخته می شود ارتباط با اندازه فریم و جنس نصب توری برای بالکن یا تراس دارد. درب های بزرگ تر و توری های با کیفیت تر، قیمت نصب توری تراس را بالاتر می برند. هرچه این اندازه و کیفیت بالاتر برود، قطعا به قیمت نصب توری تراس هم اضافه خواهد شد.

اصلی ترین کارایی توری درب تراس جلوگیری از ورود حشرات به فضای داخل خانه است، اما گاهی اولویت های دیگری هم وجود دارد. برای مثال توری ضد آتش سوزی، ضد زنگ زدگی، عایق گرد و خاک، مقاوم در برابر شرایط آب و هوا و … هم باشد که مطمئنا متریالی که این دارای این کیفیت باشند قیمت بالاتری نیز دارند.

قیمت توری فلزی تراس با  با قیمت توری تراسکشویی تفاوت دارد. ساخت توری کشویی برای تراس و توری کشویی درب تراس به علت قابلیت شستشو، انعطاف پذیری و استحکام بیشتر، قیمت ساخت توری در بالکن را بالاتر می برند.