خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره بالکنی فربد اختصاصی ارزان: بستن و پوشاندن بالکن و تراس با پنجره های بالکنی فربد, هم جواری و زیادی تعداد ساختمان ها در کنار یکدیگر موجب از بین رفتن حریم خصوصی برخی از فضاهای ساختمانی مانند بالکن ها و تراس می شود. به همین دلیل بستن بالکن و تراس از جمله فعالیت هایی که امروزه بسار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.پنجره بالکنیاختصاصی به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس بوده و ازپر طرفدارترین محصولات شرکت پنجره ماندگار می باشد.

.


قیمت پنجره بالکنی فربد اختصاصی ارزان

پنجره بالکنی فربد متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد. پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.

اولین پانل شیشه ای (درب) توسط زنجیر که به قفل های بالا و پایین متصل است کشیده شده و درب باز شده و از دریچه تعبیه شده داخل ریل به سمت بیرون هدایت میشود و دیگر پانل های شیشه ای به صورت اسلاید داخل ریل به سمت پانل درب به راحتی حرکت کرده و از خروجی تعبیه شده در روی ریل باز شده , این کار را برای کلیه پانل ها انجام داده تا سیستم به طور کامل باز شود.

بخش آلومینیوم پنجره دوجداره بالکنی با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده. RAL 9016 سفید و همچنین پوشش آنادایز مات ، براق و طرح چوب آماده و بر اساس سفارش مشتری بر حسب رنگ مورد نظر آماده و در دسترس می باشد.

قیمت پنجره بالکنی فربد اختصاصی

نصب و راه اندازی

بعد از به اتمام رسیدن مراحل برشکاری و مونتاژ قبل از نصب، با شما تماس گرفته خواهد شد و تاریخ نصب و راه اندازی دقیق و زمان مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد. قبل از نصب، مطمئن شوید که فضای کافی مشخص برای حرکت و نصب شیشه بالکن ریلی تاشو در بالکن یا تراس جهت کار و نصب محیا باشد. به طور معمول تنها یک روز نصب پانل های شیشه ای در محل شما طول خواهد کشید، اگر بالکن بزرگ و یا شرایط کار و نصب پیچیده و سخت باشد زمان نصب و راه اندازی بیشتر نیاز دارد.

پس از پایان کار نصب و راه اندازی و آماده شدن سیستم، کارشناسان فنی شرکت پنجره ماندگار به شما آموزش عملی و دستورالعمل های لازم جهت چگونگی استفاده از پنجره بالکن  را به شما آموزش می دهند.

در صورتی که در زمینه خدمات و محصولات پنجره ماندگارهرگونه سوالی را دارید، لطفا" با همکاران ما در میان بگذارید، باعث افتخار خواهد بود که در  در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

سیستم های شیشه ریلی بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی و محصول کشور ترکیه می باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع شیشه سوپر کلیر سکوریت (شیشه نشکن) گرید A+ ایرانی می باشند. همانطور که در بالا اشاره شد در سیستم تراس شیشه ای ریلی تاشو پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.