خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره دوجداره درجه یک فرانسوی با کیفیت: درب و پنجره دوجداره درجه یک فرانسوی امروزه توانسته طیف گسترده ای از مردم با سلیقه های مختلف را را به سمت خودجذب کند . این نوع درب و پنجره یو پی وی سی نه تنها برای فضای رو به بیرون مناسب است.بلکه برای فضای داخلی خانه نیز ایده نابی می باشد. زیرا با باز کردن ان تمام منظره مورد نظر را به شما نمایش می دهد و با بسته شدن ان امنیت کاملی را تضمین می نماید. امروزه شرکت تولید کننده انواع در و پنجره دوجداره توانسته با تکنولوژی روز خود درب و پنجره UPVC فرانسوی را در اندازه ها و مدل های مختلف را بسازد.

درب و پنجره دوجداره فرانسوی

قیمت پنجره دوجداره درجه یک فرانسوی با کیفیت

تاثیر شیوه تولید در قیمت پنجره فرانسوی

هر کارگاه یا شرکت تولیدی پنجره دوجداره سبک وشیوه ومنریال مشخصی را برای تولید دنبال میکند و در همه این شیوه و سبک متفاوت است

به خاطر این موضوع تولیدات آنها به گرید های A وB تقصیم و جدا سازی میشود و دریک شرکت پنجره های تولیدی ممکن است گرید A باشد و در دیگری ‘گرید B و مسلما این موضوع که توضیحات زیادی را نیز به دنبال دارد خیلی در قیمت محصول نهایی تاثیر گذار است.

تاثیر قیمت پروفیل مصرفی در هزینه تولید

این طبیعی است که در انتخاب متریال برای هر پنجره ،هرچه مواد اولیه بهتری بکار برود،تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی آن میگذارد و مسلم است که در هر خریدی انتخاب برند معروف و معتبر هزینه ی بیشتری را میطلبد.

ولی بایستی مد نظر داشته باشیم که مازادی که برای پروفیل مرغوب تر می پردازیم ، به هیچ وجه هزینه اضافی نیست و در دراز مدت به ایمنی سرمایه گذاری خود می افزاییم به زبان ساده با انتخاب یک محصول مرغوب و برند به کارایی و راندمان پنجره دوجداره خود می افزاییم و در نتیجه پنجره های دوجداره ما بیشتر در صرفه جویی انرژی نقش خواهند داشت و هرینه ای که کرده ایم بازگشت سریعتری خواهد داشت.

قیمت پنجره دوجداره درجه یک فرانسوی

تاثیر قیمت یراق آلات در قیمت پنجره دوجداره فرانسوی

یراق آلات در مجموع حدود10% از قیمت کل یک پنجره دوجداره را به خود اختصصاص می دهند البته این مبلغ برای تعداد بازشوهای کمتر یا بیشتر و برندهای معروف تر و معمولی تر بسیار متفاوت است. 

علاوه بر اینها حالت های یراق آلات نیز تفاوت های سنگینی در قیمت نهایی خواهد داشت بطور مثال اینکه یراق تک حالته باشد یا دو حالته؟ یا آکاردعونی باشد یا فولوکس واگنی یا مثال های زیادی میشود اینگونه نام برد.



چند نکته مهم درباره محاسبه قیمت پنجره های فرانسوی

قیمت پنجره های فرانسوی بر اساس متر طول پروفیل مصرفی و متر مربع شیشه های دوجداره و تعداد یراق آلات مصرفی به اضافه 15% مبلغ کل پروژه برای هزینه نصب محاسبه و قیمت گذاری میشود تا مبنای دقیقی برای محاسبه صورت گیرد

هیچوقت به قیمت پنجره فرانسوی بر مبنای متر مربع اعتماد نکنید!! در محاسبه قیمت بر اساس متر مربع همواره مشتری ضرر خواهد کرد زیرا که اینکار هیچ پایه و اساس درستی برای اینکار ندارد

هر متر مربع در یک پنجره 1*1 ثابت یا فیکس حدود سیصد هزار تومان و در یک پنجره یک لنگه باز شو حدود ششصد هزار تومان محاسبه میشود در صورتی که همیشه شکل ها و اندازه ها یکسان نیستند و تفاوت ها بسیار است ، پس هیچوقت متر مربع یک واحد درست برای اینکار نبوده و نیست