خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره دوجداره در اهواز باکیفیت همراه شیشه:



قیمت پنجره دوجداره در اهواز باکیفیت همراه شیشه

قیمت پنجره دوجداره upvc در اهواز را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار و نوع شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و نوع و جنس یراق آلات آن بستگی دارد. برای  بررسی  و محاسبه قیمت انواع پنجره دو جداره با ابعاد مختلف ، عوامل تاثیر گذار   مختلی وجود دارد.

در درجه اول ابعاد باید بر اساس میلیمتر عنوان شوند ، زیرا هر میلیمتر  روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار خواهد بود.

نوع فریم پروفیل مصرفی که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد ، بایستی مشخص شود. زیرا فریم پروفیل مصرفی برای تعویض یک پنجره که قبلا از نوع آلومینیوم ،آهن و یا هر جنس دیگری بوده با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره برای ساختمانی که در حال ساخت می باشد، متفاوت است که در اصطلاح پروفیل مصرفی که برای تعویض استفاده می شود را فریم بازسازی و فریم پروفیل نوع دوم را فریم نوسازی می گویند.

همچنین جنس پروفیل های UPVC مصرفی هم در تعیین قیمت پنجره دوجداره موثر است ، امروزه در بازار ، پروفیل هایی با کیفیت پایین و قیمت ارزان فراوان است ، که در دراز مدت پنجره های ساخته شده با این پروفیل ها ، بازدهی بسیار پایینی خواهند داشت.


قیمت پنجره دوجداره در اهواز باکیفیت

پیشنهاد پنجره ماندگار با سابقه دو دهه در صنعت در و پنجره دوجداره ، پروفیل ویستابست می باشد که تنها پروفیل ایرانی موجود در بازار می باشد که دارای گواهینامه به روز آزمایشگاه RAL رال آلمان می باشد. در آزمایشگاه RAL شانزده تست بر روی پروفیل یو پی وی سی صورت می پذیرد. اگر به دنبال پنجره ای عایق هستید که در مدت زمان با SAVING انرژی هزینه خود را جبران نماید حتما ویستابست انتخاب اول شما باشد. در جدول ذیل نوع آزمایش هایی که بر روی پروفیل upvc انجام می گیرد تا پس از آن گواهینامه RAL را بدهند، آورده شده است.