خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره دوجداره ویستابست قوس دار: درب و پنجره دوجداره ویستابست با مزایایی که دارد توانسته محبوبیت بالایی کسب کند و امروزه بسیار مورد استقبال مردم قرار گیرد. یکی از مزایای برجسته این پنجره ها تولید آنها در اشکال هندسی متفاوت از جمله قوس دار است. پنجره های یو پی وی سی در اشکال هندسی، اشکال قوس دار و انواع فرمها تولید  می شوند. تولید و نصب پنجره در اشکال شکسته و قوس دار توسط پنجره ماندگار با کیفیتی بالا تولید خواهد شد.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست قوس دار

پنجره ماندگارتوانایی تولید انواع درب و پنجره در اشکال شکسته و قوس دار را دارد. البته این کار امری آسان نیست و نیازمند ماشین آلات مخصوص و دانش فنی بالای تیم است. زیبایی پنجره های قوس دار به زیبایی خم و قوس  آن بستگی دارد. بنابراین باید با دقت کافی این نوع پنجره تولید شود تا بتواند جلوه ی ویژه ی خود را داشته باشد. در غیر این صورت فرم کلی پنجره بهم ریخته بوده و ظاهری زیبا نخواهد داشت.

مراحل زیردر تولید و نصب پنجره های قوسی باید با دقت انجام شود تا بتوان پنجره ای زیبا با قوس دار ویژه تولید کرد:

آب بندی استانداردو کامل

الگوبرداری درست

نصب دقیق در محل

تولید آرک و زاویه مناسب

تولید و اسمبل پنجره با کمان یا زاویه مربوطه

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

تولید پنجره هایی با داشتن چند ضلع بصورت قوس دار در چند بخش نیاز به تجربه و دانش فنی میباشد چرا که زیبایی این پنجره های دوجداره بسیار بستگی به زیبایی خم و قوس آنها دارد . در غیر اینصورت فرم کلی پنجره ها بهم ریخته وپس از نصب نیز نمیتواند کارایی و زیبایی خوبی داشته باشد.
خم کاری و قوس دادن به پروفیل های پنجره یو پی وی سی ویستابست از جمله کارهایی است که شاید خیلی از دوستان همکار انجام میدهند، اما شرکت های انگشت شماری هستند که میتوانند این پروسه را به درستی و با کیفیت مطلوب انجام دهند .

شرکت پنجره ماندگار مفتخر است اعلام کند , تمامی دستگاه های خمکاری این شرکت ، از تولیدات و اختراعات خود این شرکت بوده تا بتواند خم هایی بی نظیر و متنوع مثل : خم یک تکه ، خم ویترینی ، خم نقطه صفر جوش ، خم بطول حداقل ۳۵ سانتیمتر و حداکثر ۶ متر را تولید و ارائه نماید.