خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره دو جداره شیراز یو پی وی سی: قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در شیراز به فاکتورهای مختلفی از جمله: ابعاد پنجره ، نقشه، تعداد بازشو ، تعداد و سایز کتیبه ها ، نوع پروفیل یو پی وی سی ، نوع رنگ آمیزی یا لمینت طرح چوب پروفیل یو پی وی سی ، رنگ شیشه دوجداره یا سه جداره، سکوریت یا لمینت بودن شیشه  مصرفی دارد. شرکت پنجره ماندگار از پروفیل های ویستابست(vista best) ، وین تک (wintech) ، فربد (Farbod) و پرووین (Prowin) استفاده می نماید که هرکدام از پروفیل های یو پی وی سی دارای مشخصات فنی و یراق آلات و قیمت و کیفیت متفاوتی می باشند.


قیمت پنجره دو جداره شیراز یو پی وی سی

در اینجا به بررسی عوامل تاثیر گذار در پنجره یو پی وی سی میپردازیم

پروفیل یو پی وی سی

پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی هرچه مرغوب تر و استاندارد باشد از سیستم ایمنی بهتری برخوردارمی باشد زیرا پروفیل یو پی وی سی به عنوان نگهدارنده کلیه اجزاء یک پنجره می باشد در اصل بخش اصلی یک پنجره دو جداره را پروفیل آن تشکیل می دهد. 

نوع دستگیره

نوع دستگیره هم نقش به سزایی در امنیت یک پنجره را دارا است زیرا باید دستگیره ها به صورت کلید خور باشند که فقط مالکین امکان باز و بسته کردن آن را داشته باشند. 

یراق آلات

یراق آلات با سیستم پنجره دوجداره هم طوری طراحی شده است که دزدان با هیچ گونه وسیله ای قادر به خم کردن و یا بازکردن آن پنجره نمی باشند زیرا در یراق آلات   نوعی پین های قارچی شکل وجود دارد که پس از بسته شدن و چرخاندن دستگیره در پلیت های   درگیر شده و امکان بازکردن به دست سارقان آن به آسانی نمی باشد. 

شیشه دو جداره

همچنین شیشه های دو جداره   و یا شیشه سکوریت هم به گونه ای طراحی شده است که هم ضد گلوله و ضد ضربه می باشند. یعنی دزدان و یا سارقان با هیچگونه وسیله ای قادر به شکستن آن نمی باشند که به راحتی بخواهند وارد خانه یا محل کار شما شوند. هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد مقاوت آن هم بالاتر می رود. 

اهمیت پنجره دو جداره 

یکی دیگر از مشکلات مردم داشتن زندگی آرام و کاملا امن است. پنجره upvc و درب های ساختمانی از مهمترین نقاط یک ساختمان می باشند که محل دسترسی آسان برای سارقان و دزدان می باشد. درب و پنجره اگر به خوبی عایق نباشد در بهترین و تنها مسیر برای ورود سرو صدا به ساختمان می باشد. امروزه تمامی ساختمان ها با رعایت استانداردها و استفاده از درب و پنجره دو جداره  یو پی وی سی عایق و نیز حفاظ برای پنجره دو جداره سعی در رفع این مشکلات کرده و آسایش و امنیت را برای خود و خانواده خود فراهم آورده اند

.

قیمت پنجره دو جداره شیراز

طراحی درقیمت پنجره های دو جداره یو پی وی سی دوجداره دارای اهمیت است و در انتخاب طرح قاب ها باید و بازشوها دقت بیشتری لحاظ کرد، چرا که پنجره های یو پی وی سی در قابهای ثابت و متحرک ( بازشوها) دارای قیمت های متفاوتی هستند و می شود با دقت در طراحی و در نظر گرفتن کاربرد هر پنجره از صرف هزینه های اضافی در قاب هایی که ما نیاز به بازشوی آنها نداریم، جلوگیری کرد و همچنین نمایی استاندارد و صحیح به پنجره ها بخشید. از طرفی نیز در قاب هایی که ما نیاز به بازشوی ضروری داریم، می توانیم با قرار دادن بازشو کاربری مورد نیاز را تامین نماییم .

چرا که عدم دقت در طراحی اولیه، موجب صرف هزینه های مجدد می شود . یکی دیگر از مواردی که در طراحی اولیه مهم است و بایستی در نظر گرفته شود، توجه به حریم بازشوی هر قاب می باشد تا با طراحی صحیح در عرض و ارتفاع، حریم پنجره تداخلی با پیرامون خود اعم از پرده، شیرهای سینک آشپزخانه و دیگر موانع احتمالی نداشته باشد تا ما دچار هزینه های ترمیمی و تغییرات آتی نگردیم