خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره رباط کریم ارزان عایق صدا بو :اگر در خیابان های حومه رباط کریم  قدم بزنید، متوجه خواهید شد که در ساخت اغلب خانه ها از در و پنجره های UPVC عایق استفاده شده است. حال آن که حدود پنجاه سال پیش در همان خیابان ها هیچ در و پنجره ای از جنسیو پی وی سی  وجود نداشت. پروفیل یو پی وی سی که از دهه ۱۹۶۰ به بعد در ساختن در و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است، در بیست سال اخیر در ایران محبوبیت واقعی خود را پیدا کرده است تا جایی که امروزه در ساخت بیش از ۸۵% از پنجره های جدید و نیز جایگزینی پنجره های قدیمی به کار می رود.

قیمت پنجره رباط کریم ارزان عایق صدا بو

پنجره های دوجداره  عایق معمولا به طور کامل جایگزین واحد دوگانه قدیمی تر می شوند و شامل پیشرفت هایی نظیر مهر و موم بهتر بین پنجره های بالایی و پایین و متعادل کننده وزن بهار می شود که نیاز به وزن بزرگ آویزان را در داخل دیوار کنار پنجره ها ندارند.
انواع پنجره دوجداره باعث میشوند  تا عایق بیشتری در اطراف پنجره ایجاد شده  و کاهش نشت هوا، حفاظت قوی در برابر خورشید و حفظ خانه در تابستان گرم و زمستان شوند.

مزایای پنجره های عایق

1) استحکام و ماندگاری: در و پنجره یو پی وی سی بسیار محکم هستند و از این لحاظ با همتای فلزی خود در یک مرتبه قرار دارند.

۲) عدم نیاز به رنگ آمیزی و ثبات رنگ: پروفیل های upvc سفید هستند و در صورت بالا بودن کیفیت مواد اولیه از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند، زنگ نمی زنند و جلای آن ها تغییر نمی کند.

۳)تنوع رنگی بالا: پروفیل یو پی وی سی به دو صورت رنگی می شود:

الف) استفاده از پوشش های لمینت بر روی upvc در این روش پوشش لمینت با ماندگاری بالا روی پروفیل چسبانده می شود و معمولاً طرح دار است، مانند طرح چوب 

ب) رنگ آمیزی ماده یو پی وی سی در این روش از رنگ مخصوصی برای رنگ آمیزی ماده upvc استفاده می شود.

۴) عایق بندی صدایی و گرمایی: یکی از دلایل رشد پنجره های upvc عایق کاری ساختمان است. میزان عایق بندی پنجره های یو پی وی سی به شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و نوع پروفیل گالوانیزه درون پنجره و ... بستگی دارد که در پروفیل های با کیفیت بالا و عالی و استفاده از شیشه های چند جداره این عایق کاری به بهترین حال انجام می پذیرد.

5) افزایش امنیت: در پنجره های upvc به علت وجود یراق آلات و چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی، ایمنی پنجره چندین برابر شده است.

6) ساخت پنجره به تمام اشکال هندسی: به علت امکان تغییر شکل پروفیل یو پی وی سی با استفاده از دستگاه، می توان آن را به همه اشکال در آورد و خم های دلخواه را در آن ایجاد کرد. بنابراین بدون هیچ مشکلی می توان پنجره را به تمام اشکال هندسی دلخواه تولید کرد.

7) شیشه های چندجداره: بیشترین اتلاف حرارتی از شیشه های پنجره صورت می پذیرد که در صورت استفاده از این شیشه ها و جلوگیری از اتلاف حرارتی، میزان صرفه جویی انرژی به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

8) تنوع بسیار بالا در بازشو ها: یراق آلات پنجره های یو پی وی سیحالت های بسیاری برای باز شدن پنجره ها را فراهم می آورند. مانند پنجره های بازشو از کنار و بالا و انواع کشویی و ....

9) امکان استفاده از قفل های اتوماتیک: در در و پنجره های upvc می توان از قفل ها و یراق آلات الکترونیکی و کنترل از راه دور استفاده کرد. امکانی که در پنجره های قدیمی آهنی یا آلومینیومی ممکن نبود.

10) تعویض آسان با پنجره های قدیمی: پنجره های قدیمی را می توان بدون عملیات بنایی و یا به هم ریختن نما، به سادگی با پنجره های upvc تعویض کرد.