خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره, خرید پنجره دوجداره وینتک, خرید پنجره دوجداره سه جداره ویستابست, بهترین شرکت پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره الومنیوم ترمال بریک 09127298086

  • ۰
  • ۰

قیمت پنجره سیندژ مدل جدید رنگی : پنجره ماندگار با نیم قرن سابقه در صنعت تولید محصولات UPVC با دارا بودن نیروی متخصص و ماشین آلات روز دنیا، در همه حال به رضایت مشتریان خود می اندیشد. شرکت پنجره ماندگار ارائه کننده  انواع  پنجره دو جداره یو پی وی سی سیندژمطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.بخش فروش پنجره دو جداره UPVC تیم پنجره ماندگار ،آماده پاسخگویی به شما می باشد.

قیمت پنجره سیندژ مدل جدید رنگی

پنجره یو پی وی سی سیندژ ( پنجره UPVC )

روز به روز افراد بیشتری به استفاده از پنجره یو پی وی سی  UPVC سیندژ روی می آورند.  در این نوشته به بررسی و ذکر عواملی که باعث محبوبیت و افزایش تقاضای یکی از انواع پنجره ، پنجره یو پی وی سی شده است پرداخته می شود. در ابتدا پنجره یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) تعریف می شود و اجزای تشکیل دهنده آن، موارد کاربرد آن معرفی می گردد. همچنین سعی شده است تا با مقایسه یو پی وی سی ( پنجره UPVC ) سیندژ  با دیگر مصالح مورد استفاده در پنجره ها، به خواننده اطلاعات لازم برای انتخاب محصول مناسب داده شود.

قیمت پنجره سیندژ

یو پی وی سی چیست

پی وی سی در اصل نوعی پلاستیک فشرده و سخت با کاربرد زیاد است. پی وی سی (PVC) درکنار پروپیلن و پرواتیلن یکی از سه ماده مهم ترموپلاست (گرمانرم) است که در سراسر جهان تولید می شود و مورد بهره برداری فراوان قرار می گیرد.

در سطح جهانی، حدود ۶۰٪ از پی وی سی (PVC) تولیدی، در زیرساخت ها و به شکل لوله های آب، فاضلاب، زهکش ها، پروفیل در و پنجره، خانه های پیش ساخته، کابین های قابل جابجایی، سقف های کاذب، کابل و سیم، نرده و … مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت پی وی سی (PVC) لقب “پلاستیک زیر ساخت” را کسب کرده است.

نمونه هایی از پنجره یو پی وی سی سیندژ

به علت اینکه پی وی سی (PVC) ماده ای مفید برای کاربردهای متنوع است، در فرایند تولید این محصول مواد افزودنی مانند تثبیت کننده های حرارتی، روان کننده ها، رنگ ها ، تثبیت کننده های UV و … به آن اضافه می شوند تا از به دست آوردن ویژگی های مکانیکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

با توجه به این فرآیند که “ترکیب” نام می گیرد،پی وی سی (PVC)، تبدیل به یک پلاستیک بسیار سازگار و تطبیق پذیر می شود که امکان تولید محصولات بسیار سخت (یو پی وی سی غیر پلاستیکی و نیز محصولات بسیار نرم و اتعطاف پذیر همچون FPVC را ایجاد می کند.

 

با افزودن مواد روان کننده می توان پی وی سی را انعطاف پذیرتر و نرمتر کرد. اگر هیچ  ماده افزودنی روان کننده ای به این ترکیب اضافه نشود، ماده ای سخت  به نام یو پی وی سی ایجاد می شود که گاهی به پی وی سی سخت شناخته می شود.

مطابق با فرهنگ لغت آکسفورد، پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی(UPVC)، ماده ای سفت و سخت، دارای فرمول شیمیایی مقاومتر در مقایسه با PVC است که در صنعت ساختمان و برای ساخت لوله، قاب پنجره و سازه های دیگر کاربرد دارد. UPVC ماده ای ترموپلاست(گرمانرم که دارای قابلیت ارتجاعی بر اثر حرارت دادن است) دارای استحکام و مدول الاستیسیته  بالاست.